Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسترن محسنی گفت: با اعطای پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه بی‌سیم برای ارائه خدمات عمده‌فروشی، در حال حاضر امکان ارائه خدمات دسترسی بی‌سیم به صورت عمده‌فروشی به شرکتهای مجاز از جمله دارندگان پروانه FCP و Servco فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات دسترسی بی‌سیم به صورت عمده‌فروشی بر روی باند فرکانسی ۲۶۰۰ مگاهرتز و به صورت TDD ارائه می‌شود تصریح کرد: این فرایند از زمان تدوین پیش‌نویس مصوبه ۲۰۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات آغاز شده و با تصویب مصوبه ۲۲۲ و صدور پروانه "ایجاد و بهره‌برداری از شبکه بی‌سیم برای ارائه خدمات عمده‌فروشی" به نتیجه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی افزود: شرکت فناوران نوین بنیان پاسارگاد به عنوان اپراتور دارنده پروانه بهره‌برداری از شبکه بی‌سیم، در ۹۷ شهر از استان‌های مختلف کشور سایت‌های LTE ایجاد و راه‌اندازی کرده است که در آینده نزدیک این شبکه از ۹۷ شهر به ۱۲۵ شهر توسعه می‌یابد.

معاون امور رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت این خدمت باید تقاضای خود را به اپراتور دارنده پروانه ارائه کنند اظهار کرد: دارنده پروانه نیز بر اساس مفاد پروانه بایستی تمام ظرفیت خود را بر اساس شرایطی عادلانه، رقابتی و به دور از تبعیض و در قالب قرارداد عمده‌فروشی به متقاضیان واگذار کند.

کد خبر 4666113 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تجهیزات الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در زمان اجرای طرح خدمات دهی به مسافرین نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین، بیش از ۱۸۵ هزار نفر از خدمات هلال احمر استفاده کردند. - اخبار استانها -

مسعود مثنوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد،  اظهار داشت: همزمان با اجرای بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان  به مسافرین نوروزی در مجموع از 24اسفند الی24 فروردین 1403 اعضای جوان داوطلب به تعداد 2429 نفر روز در راستای خدمت‌رسانی به مردم در چهارمحال و بختیاری پای کار آمدند.

وی اضافه کرد: در زمان اجرایی طرح 46 هزار و 762 مورد اطلاع رسانی در زمینه نقاط حادثه‌خیز و آسیب پذیر و راهنمایی مسافرین به نقاط ایمن صورت گرفته است. همچنین 26 هزار و 98نفر نیز به پویش بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیک) پیوستند و 26 هزار و 470 کودک از فضای دوستدار کودک بهره‌مند شدند. 12هزار و 513 نفر به خیمه نماز و غرفه فرهنگی، 5995 نفر به غرفه طرح یاس، مراجعه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر  چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سنجش و کنترل میزان فشار و قند خون برای 22 هزار و 730 نفر انجام و 5344 بسته موادغذایی جهت افطار در بین مراجعه کنندگان‌ توزیع شد.همچنین در راستای اجرای پویش سبز (حفظ محیط زیست و منابع طبیعی) 14568 اصله نهال توزیع و غرس شد.

وی با اشاره به خدمات تیم سحاب گفت: ایمن سازی 3926 منطقه و اماکن تفریحی، پیشگیری‌ از بروز 3311 حادثه، ارائه 4961 خدمت امدادی و کمک‌های اولیه، 10836 مورد آموزش مهارت های ایمنی امدادی و نحوه سنجش فشار خون به مسافران‌ و گردشگران ارائه شد. در مجموع برای اجرای طرح‌های مختلف سازمان جوانان در استان چهارمحال و بختیاری،  185 هزار و 632 نفر خدمت ارائه شده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • بازار صالح آباد کجای تهران است و مناسب کیست؟
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول