Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی پدافندهوایی ارتش، سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» ضمن بازدید از دوره های آموزش کوهستان و اعتماد به نفس دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیا (ص) در منطقه امامزاده هاشم در خصوص اهمیت این دوره های آموزشی عملی اظهارداشت: پدافند هوایی اولویت نخست نیروهای مسلح در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است با توجه به گستردگی مرزهای هوایی کشور و وجود پایگاه‌های متعدد دشمن در اطراف مرزهای ایران اسلامی وظیفه شما دانشجویان که حافظان حریم هوایی ایران در آینده نزدیک هستید بسیار مهم است، پس باید با گذراندن مراحل علمی عملی و این آموزش ها آمادگی لازم را برای حضور در سنگرهای دفاع از حریم هوایی ایران اسلامی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صباحی فرد در ادامه افزود: وجود یک دانشگاه تخصصی برای مجموعه پدافند هوایی یک نعمت بزرگ است و امروز تنها مرجع تخصصی آموزشهای پدافند هوایی دانشگاه خاتم الانبیا (ص) ارتش است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزشهای ارائه شده در این دانشگاه تصریح کرد: پدافند هوایی یک حوزه تخصصی و تجهیزات محور است و نیاز است نیروی انسانی که در این تخصص ها فعالیت می کنند از سطح علمی و تجربی بسیار خوبی برخوردار باشد که به یاری خداوند این مهم در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) و مرکز آموزش درجه داری و مرکز آموزشهای تخصصی پدافند به خوبی و در سطح مناسبی انجام می شود.
دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا نیروی پدافند هوایی ارتش عالی ترین مرکز آموزش دانشجویان و متخصصان پدافند هوایی است و دانشجویان در رشته های مختلف با گذراندن دوره های عملی و علمی تخصص‌های مختلف را فرا گرفته و در پایان هر سال جهت تمرین عملی و کسب مهارت های تکمیلی آموزش های خود به دوره های مختلف عملی چون اردوگاه کویر، جنگل، کارگاه های اعتماد به نفس کوهستان و… اعزام می شوند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران علیرضا صباحی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در روز جاری (۲۹ فروردین) روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیروهای مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم استاندار خوزستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق در دفاع از میهن اسلامی‌مان اقتدار و حماسه آفریدند.

علی اکبر حسینی محراب با گرامی داشت روز ارتش افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در راه دفاع از ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند و برای ملت ما عظمت و عزت می‌آفرینند.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 6080862

دیگر خبرها

  • کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد
  • جزئیات مقابله پدافندهوایی ارتش با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان
  • اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد
  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • برگزاری راهپیمایی مردمی برای دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • تصاویری از مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور | از رژه تیپ زرهیِ ارتش در زنجان تا رژه نیروی دریایی ارتش در ساری | ببینید
  • تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد