Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یاری ،رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت : این اردو با شرکت  ۵۰ کشتی گیر در ۱۲ وزن به مدت ۵ روز در خانه کشتی همدان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این اردو برای آماده سازی و حضور تیم ملی کشتی نونهالان کشورمان، در مسابقات قهرمانی آسیا که امسال برگزار می‌شود برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ ش

اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور با شرکت ۵۰ کشتی گیر در همدان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی نونهالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن یزدانی قهرمان مازندرانی و مرد ۹ مداله کشتی آزاد المپیک و جهان، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.


بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.


بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است