Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با هفته عفاف و حجاب ضدانقلاب با اقدامات مختلف در فضای مجازی سعی کرد تلاش‌های صورت‌گرفته در جهت ترویج فرهنگ مقدس عفاف و حجاب را بی‌اثر کند و به حاشیه برد.

ضدانقلاب در یکی از اقدامات خود اظهارنظری خلاف‌واقع را به مینو اصلانی رئیس بسیج زنان کشور نسبت داد و تلاش کرد بسیج را در چشم مردم تخریب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق مینو اصلانی رئیس بسیج زنان کشور نسبت به خبرسازی جعلی با عنوان «طرح ممنوعیت مصرف بستنی توسط بانوان در اماکن عمومی» در فضای مجازی واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد. رئیس بسیج زنان کشور درباره انتشار نقل قولی از وی مبنی بر اینکه طرح ممنوعیت مصرف بستنی توسط بانوان در اماکن عمومی به زودی اجرایی می‌شود، اعلام کرد: «به احتمال زیاد منشا انتشار این خبر خارج از کشور است، زیرا به سرعت  در فضای مجازی پخش شد. من صد درصد این مسئله را تکذیب می‌کنم و حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ می‌دانم.»

ماجرا از این قرار بود که در ابتدا کانال منتسب به اصلاح‌ طلبان این خبر را به اشتراک گذاشت. این کانال با انتشار تصویری از مینو اصلانی  مدعی شد رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفته است: «طرح ممنوعیت مصرف بستنی توسط بانوان در اماکن عمومی به زودی اجرایی می‌شود و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.»

برخی کاربران بی‌اطلاع فضای مجازی با انعکاس این خبر جعلی موجی از اعتراضات را شکل دادند. یکی از کانال‌هایی که از انتشار این خبر استقبال کرد، کانال ضدانقلاب و دروغ‌پرداز آمدنیوز بود که براساس ذات خود در انتشار اخبار غیرواقعی دست به بازنشر این خبر زد.

بیشتر بخوانید: علت خروج کاربران از کانال آمدنیوز مشخص شد

این اقدام ضدانقلاب برای تخریب بسیج با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شد؛ در ادامه نمونه‌هایی از نظرات کاربران  به انتشار این خبر جعلی در فضای مجازی می‌بینید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد

دریافت 5 MB کد خبر 6082258

دیگر خبرها

  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام اسرائیل
  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام امروز اسرائیل
  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل