Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@23:02:08 GMT

خوزستان| جشن مقاومت سوسنگرد در سوسنگرد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۶۹۸۵

خوزستان| جشن مقاومت سوسنگرد در سوسنگرد برگزار شد

جشن مقاومت سوسنگرد به همت گروه جهادی شهید احمدی روشن در سوسنگرد برگزار شد. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جشن مقاومت سوسنگرد به همت گروه جهادی شهید احمدی روشن همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام در سالن ارشاد سوسنگرد برگزار شد.

در این مراسم که حجت‌الاسلام میرعلایی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه خوزستان، طرفی فرماندهی سپاه سوسنگرد و مسئولان بسیج سازندگی سپاه تهران دعوت بودند، گروه جهادی شهید احمدی روشن که از ابتدای سیل به صورت متداوم سه ماه در منطقه حضور داشت از 25 تن از جوانان مومن انقلابی سوسنگرد که در سیل با حضور فعال و انقلابی خود موجب نجات شهرستان سوسنگرد شدند و در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان پیشتاز بودند، با اهداء قاب متبرک به نام امام علی بن موسی الرضا علیه السلام و تقدیرنامه، تقدیر و تشکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تن از جوانان مومن انقلابی سوسنگرد، معصومه سیاحی مدیرحوزه علمیه حضرت خدیجه سلام الله علیها و مسعود بیت‌سعید فرمانده بسیج عشایری دشت آزادگان به دلیل فرماندهی و مدیریت انقلابی و کم نظیر در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند.

اهواز| سیل‌زدگان زیارت اولی شهرستان سوسنگرد به مشهد مقدس مشرف می‌شوندآغاز بازسازی منازل آسیب‌دیده در سوسنگرد؛ جزئیات پرداخت خسارات به مردم سیل‌زده + تصاویرآشپز صحن سیدالشهدا: خود را برای خدمت به مردم سیل‌زده به سوسنگرد رساندم + فیلم

همچنین در این مراسم که مزین به حضور خانواده شهید مدافع حرم سیدعمار موسوی بود با تقدیم یک جلد  قرآن کریم اهدایی از طرف مقام معظم رهبری مورد تجلیل قرار گرفتند، فرزندان خردسال مرحوم سید محمد موسوی جانشین فرماندهی سپاه هویزه نیز که در سیل 98 زحمات فراوانی را متقبل شده بودند مورد تفقد قرار گرفتند.

حجت الاسلام میرعلایی و سردار حاج علی حسنی مسئول سابق حج دانش‌آموزی کشور نیز میهمان این مراسم بودند.

در حاشیه این مراسم به میهمانان حاضر در این جشن، بسته‌های تبرکی از آستان قدس امام رضا علیه السلام تقدیم شد.

مسئول گروه جهادی شهید احمدی روشن گفت هدف از برگزاری جشن مقاومت سوسنگرد در روز میلاد حضرت رضا(ع)، تجلیل از جوانان مومن انقلابی شهرستان سوسنگرد است که نشان دادند طبق فرمایش ولی‌امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ایستادگی و استقامت نتیجه بخش است و همان گونه که در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان دیروز حماسه آفرینی کردند امروز نیز جوانانی هستند که پیرو راه شهدا و خط رهبری معظم انقلاب بوده و در مواقع لزوم آتش به اختیار مدیریت صحنه‌های سخت را برعهده گرفته و موجب نجات یک شهر از هجوم سیلاب شدند.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,57/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش آستان نیوز، اجتماع مردمی «وعده صادق» سه شنبه 28 فروردین ماه همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده آغاز می‌شود و با رجزخوانی حسین طاهری از مداحان مشهور کشورمان ادامه پیدا خواهد کرد.

شعرخوانی آئینی توسط  سید هاشم وفایی و قرائت دعای توسل با نوای احد سبزی از مداحان اهل بیت (ع) پایان بخش این مراسم باشکوه خواهد بود.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد
  • برگزاری مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» در مساجد سراسر کشور
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد
  • استغاثه زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم