Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@21:08:26 GMT

شکایت تراکتور از دو مهاجمش

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۷۰۳۵

شکایت تراکتور از دو مهاجمش

باشگاه تراکتور قصد دارد از دو مهاجم خارجی خود به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کند.

به گزارش صدای ایران از ورزش سه، آنتونی استوکس و لی هری اروین دو مهاجم خارجی ای که در لیگ هجدهم با حاشیه های فراوان پیراهن این تیم را پوشیدند با وجود اینکه هنوز دو سال از قراردادشان باقی مانده اما راضی به بازگشت به ایران نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اروین که چند ماه پیش ایران را ترک کرد و حاضر به بازگشت نیست. استوکس نیز بعد از پایان لیگ هجدهم طی یک پست اینستاگرامی از هواداران تراکتور خداحافظی کرد که این موضوع با واکنش مسئولان تراکتور مواجه شد.

تراکتوری ها معتقدند این دو مهاجم بریتانیایی باید به قراردادی که دارند پایبند باشند و در تمرینات حاضر باشند اما با وجود گذشت حدود یک ماه از شروع تمرینات با دنیزلی آنها حضور نیافتند تا دو طرف وارد یک دعوای حقوقی شوند.

بر این اساس مسئولان تراکتور قصد دارند پرونده این دو مهاجم بی انضباط را به فدراسیون جهانی فوتبال بفرستد تا درباره شان تصمیم گیری شود. صادقیان مدیرعامل تراکتور در این باره گفته است: «این دو بازیکن با تراکتور قرارداد دارند و باشگاه در قبال این بازیکنان به تعهداتش عمل کرده است و مکاتبات لازم با فیفا انجام می‌شود.»
باید دید در نهایت چه سرنوشتی برای این دو مهاجم بریتانیایی اتفاق خواهد افتاد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مهاجم تراکتور ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • دیپلماسی می‌تواند مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کند
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • نماوا بایکوت می‌شود؟/ رضا کیانیان: از شانه‌ساززاده شکایت می‌کنیم/ همایون اسعدیان: با شما قطع همکاری می‌کنم/ فرحبخش: برو سرامیکت را بفروش !