Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از فدراسیون فوتبال، در  نشستی که با حضور هیرو کازو آبه، مسئول توسعه دپارتمان داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا، ساموئل یواو – مدیر توسعه دپارتمان، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی، هدایت ممبینی رئیس کمیته داوران، ایرج احمدی و دانیال مرادی برگزار شد، گزارش کاملی از آخرین وضعیت داوری فوتبال ایران و فعالیت‌های صورت گرفته ارائه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نمایندگان AFC پرسش‌هایی را درباره جزئیات فعالیت داوران در لیگ‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان مطرح کردند.

در ادامه هدایت ممبینی، رئیس کمیته داوران در این نشست گزارش تفصیلی از آخرین وضعیت داوران فوتبال کشور، برگزاری دوره‌های آموزشی و ساختار کمیته و دپارتمان داوران فدراسیون ارائه کرد و به تشریح جزئیات و مشروح فعالیت‌های دپارتمان داوران پرداخت.

هیرو کازو آبه و ساموئل یواو نمایندگان دپارتمان داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره ارزیابی عملکرد دپارتمان در یک سال گذشته، همچنین عملکرد داوران ایرانی در رقابت‌های بین المللی، چگونگی افزایش سهمیه داوران الیت، چگونگی افزایش ناظران و مدرسان داوران بین المللی و شیوه عملکرد آکادمی داوران در آسیا را برای حاضرین تشریح کردند.

در پایان این نشست نمایندگان دپارتمان داوری AFC از جامعیت اطلاعات ارائه شده و همچنین فعالیت‌های مطلوب کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران قدردانی کردند.

انتهای پیام/

 

نشست داوران در فدراسیون فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری

سازمان لیگ اعلام کرد داوران از این هفته در تمامی مسابقات لیگ برتر از هدست استفاده می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، 5 سیستم جدید هدست داوری فوتبال با برند وکرو که بهترین نوع هدست‌های داوری در جهان فوتبال است امروز (سه‌شنبه) وارد کشور شد تا در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

آذر ماه سال گذشته اولین سری از این هدست‌ها خریداری شده و در اختیار کمیته داوران قرار گرفته بود. طبق اعلام قبلی سری جدید هدست‌ها امروز به کشور وارد شد و از هفته بیست‌و‌چهارم تمامی داوران در  مسابقات لیگ برتر از این سیستم‌های رادیویی استفاده کنند.

جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم‌هایی که بیانیه می‌دهند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟