Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق اتحادیه مصالح ساختمانی استان یزد با بیان اینکه سیمان یزد گران نشده است، گفت: متاسفانه رویه نادرستی در بین مردم ما وجود دارد که با دامن زدن به شایعه گرانی، اگر افزایش قیمت و گرانی هم وجود نداشته باشد، با جو روانی باعث ایجاد التهاب در بازار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از فروشندگان مصالح ساختمانی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، هرگونه افزایش قیمت سیمان را تکذیب کرد و گفت: سیمان تا به امروز به همان قیمت قبلی یعنی هر پاکت 50 کیلویی 10400 تومان به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رضا ایوبی، افزود: شما امروز به هر تعدادی  که درخواست داشته باشید با همان قیمت 10400 تومان می توانید سیمان تهیه کنید و محدودیتی برای خرید وجود ندارد.

رئیس سابق اتحادیه مصالح ساختمانی استان یزد با اشاره به فرهنگ نادرست اقتصادی مردم، اذعان داشت: متاسفانه رویه نادرستی در بین مردم ما وجود دارد که با دامن زدن به شایعه گرانی، اگر افزایش قیمت و گرانی هم وجود نداشته باشد، با جو روانی باعث ایجاد التهاب در بازار می شود.

وی، تصریح کرد: کارخانجات سیمان کرمان و اردستان، 37 درصد افزایش قیمت داشته به همین دلیل گفته می شود که قیمت سیمان کارخانجات یزد و نائین نیز افزایش خواهد یافت اما در حال حاضر هیچگونه افزایش قیمتی نداریم.

وی اذعان داشت: سیمان قیمتی پایین تر نسبت به مصالح ساختمانی دیگر دارد به عنوان مثال یک کیسه گچ 40 کیلویی قیمت معادل 9هزار و 500 تومان دارد اما قیمت سیمان 50 کیلویی که تولید آن سخت تر و هزینه بیشتری دارد معادل 10هزار و 400 تومان است.

ایوبی تصریح کرد: هر چند امکان افزایش قیمت سیمان وجود دارد و همین موضوع باعث شده تا برخی از فروشندگان مصالح ساختمانی بدون انصاف نسبت به افزایش قیمت سیمان اقدام کنند به عنوان مثال سیمان فله ای را که قیمتی معادل  138 هزار تومان در هرتن را دارد به 145 هزارتومان افزایش دهند و سیمان پاکتی را نیز بین 13 تا 14 هزار تومان بفروشند.

 انتهای پیام/م*

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ گرانی خدمات دولتی برای رانندگان کامیون؛ گمرک هم هزینه ایکس ری را افزایش داد

تین نیوز

با اعلام هزینه هر اسکن در آشکارسازی های کامیونی، مشخص شد این هزینه هم برای رانندگان کامیون  افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس اعلام گمرک جمهوری اسلامی ایران، هزینه هر اسکن کامیون ( آشکار سازهای کامیونی ) در سال جاری و از زمان ابلاغ بخشنامه جدید،  به میزان 950 هزار تومان بدون احتساب 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده تعیین شده است.

در بخشنامه مربوط به تعیین قیمت ارایه خدمات دستگاه های ایکس ری به رانندگان کامیون که تاریخ آن مربوط به دوم اردیبهشت ماه 1403 است، تاکید شده که از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، هزینه خدمات آشکارسازها ( ایکس ری) با توجه به نرخ جدید دریافت و به خزانه واریز می شود. 

یک راننده کامیون در این مورد به خبرنگار تین نیوز گفت: متاسفانه این طور که دولت سال جدید را با گرانی کمرشکن هزینه های حمل و نقل جاده ای شروع کرده به نظر می رسد کمر به نابودی این صنف بسته است.

این راننده همچنین تصویری در اختیار خبرنگار ما قرار گذاشت که مشخص می کند، هزینه اسکن هر دستگاه کامیون در گمرکات کشور با توجه به هزینه مالیات ، یک میلیون و 45 هزار تومان شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • پژو پارس، ۱۵۰میلیون تومان گران شد/ وزیر صمت واکنش نشان داد
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو
  • ◄ گرانی خدمات دولتی برای رانندگان کامیون؛ گمرک هم هزینه ایکس ری را افزایش داد
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت
  • همه چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران‌تر می‌شود
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد
  • کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است
  • تاکید بر اجرای مقررات ملی ساختمان در کیش
  • سیاه نمایی‌ها در فضای مجازی به نوسانات بیشتر بازار ارز دامن می‌زند