Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@01:51:41 GMT

بازدید امیر صباحی فرد از دانشجویان پدافند هوایی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۷۵۳۷

بازدید امیر صباحی فرد از دانشجویان پدافند هوایی

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از دوره‌های آموزش کوهستان و اعتماد به نفس دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیا (ص) نیروی پدافند هوایی در منطقه امامزاده هاشم بازدید کرد.

به گزارش مشرق،  امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از دوره‌های آموزش کوهستان و اعتماد به نفس دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیا (ص) نیروی پدافند هوایی در منطقه امامزاده هاشم بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید، ضمن بررسی کیفیت کارگاه‌های مختلف آموزشی دانشجویان در خصوص اهمیت این دوره‌های آموزشی عملی گفت: با توجه به گستردگی مرزهای هوایی کشور و وجود پایگاه‌های متعدد دشمن در اطراف مرزهای ایران اسلامی وظیفه شما دانشجویان که حافظان حریم هوایی ایران در آینده نزدیک هستید بسیار مهم است. باید با گذراندن مراحل علمی و عملی آموزش‌ها، آمادگی لازم را برای حضور در سنگرهای دفاع از حریم هوایی ایران اسلامی کسب کنید.

بیشتر بخوانید: بازدید فرمانده آجا از منطقه پدافندی اصفهان

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه افزود: وجود یک دانشگاه تخصصی برای مجموعه پدافند هوایی یک نعمت بزرگ است و امروز تنها مرجع تخصصی آموزش‌های پدافند هوایی، دانشگاه خاتم الانبیا (ص) ارتش است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش‌های ارائه شده در این دانشگاه تصریح کرد: پدافند هوایی یک حوزه تخصصی و تجهیزات محور است و نیاز است نیروی انسانی که در این تخصص‌ها فعالیت می‌کنند از سطح علمی و تجربی بسیار خوبی برخوردار باشد که به یاری خداوند این مهم در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، مرکز آموزش درجه داری و مرکز آموزش‌های تخصصی پدافند به خوبی و در سطح مناسبی انجام می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس پدافند هوایی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله

دریافت 483 KB کد خبر 6087245

دیگر خبرها

  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه