Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که «سلیم احمد» یکی از اعضای این جنبش در ایست امنیتی استان مأرب وابسته به نیروهای ائتلاف متجاوز به شهادت رسیده است.

این در حالی است که کاربران فلسطینی گفته‌اند که اطلاعات امارات پس از ربودن این فرد از فرودگاه بین المللی «سیئون» وی را کشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای در تأیید شهادت وی نوشت: «با افتخار کامل و تسلیم در برابر مشیت الهی خبر شهادت سلیم احمد معروف را که صبح روز جمعه با نیرنگ نیروهای اطلاعاتی استان مأرب به شهادت رسیده است، اعلام می‌کنیم».

حماس از نیروهای امنیتی مزدوران وابسته به ائتلاف متجاوز خواست که روند تحقیق در شهادت معروف را که از ۱۵ سال پیش در یمن زندگی می‌کرده، آغاز کنند.

از سوی دیگر، کاربران فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی نوشتند که سلیم معروف از ساکنان شهر «خان یونس» در جنوب نوار غزه زیر شکنجه اطلاعات امارات به شهادت رسیده است. 

کاربران نوشتند: «معروف در سازمان بین المللی قدس در صنعا مشغول به کار بوده و اطلاعات امارات وی را به اتهام ارتباط با جنبش حماس بازداشت کرده بودند». 

خانواده سلیم معروف خبر درگذشت وی را تأیید کرده و توضیح داده‌اند که وی از ۱۰ سال پیش برای ادامه تحصیل به یمن سفر کرده و مقیم آنجا بوده و در سازمان بین المللی حمایت از قدس و فلسطین مشغول به کار بوده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حماس امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، جنبش حماس هدف از این فراخوان را مقابله با تلاش صهیونیست های افراطی برای بی احترامی به محوطه مسجد الاقصی و برگزاری مراسم قربانی در داخل آن در روزهای یکشنبه و دوشنبه آتی دانست.

جنبش حماس تأکید کرد: ما از ملت فلسطین در کرانه باختری، اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ و مدافعان و اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی در بیت المقدس که اثبات کرده اند در خط مقدم دفاع از قبله و سومین حرم مسلمانان هستند، تقدیر نموده و جهاد و فداکاری آنها را ارج می نهیم.

این جنبش مبارز فلسطینی همچنین افزود: ما از تلاش این مبارزان برای ادامه راه دفاع از بیت المقدس و مسجد الاقصی و مقابله با تلاش های فاشیستی کابینه رژیم اشغالگر و جنایتکاران جنگی در آن مانند بن گویر، در راستای توهین به مسجد الاقصی حمایت می نماییم و از امت اسلامی و همه آزادگان در سراسر جهان می خواهیم با هر ابزار و روش ممکن از مسجد الاقصی، بیت المقدس و غزه و مبارزه مشروع ملت فلسطین تا پایان تجاوزگری رژیم اشغالگر و دستیابی فلسطینی ها به حقوقشان و آزادی سرزمین و مقدساتشان دفاع نمایند.

دیگر خبرها

  • اسماعیل هنیه وارد ترکیه شد
  • معروف‌ترین خواننده جهان و نامزدش به تهران آمدند/ عکس
  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • هنیه به ترکیه می‌رود