Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز ولادت امام رضا(ع) خادمان حرم رضوی در بیماران بیمارستان هاجر(س) شهرکرد حاضر و شفا بیماران را از امام هشتم خواستار شدند. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، همزمان با میلاد سراسر نور امام هشتم امام رضا(ع) خادمان حرم رضوی با در دست داشتن پرچم سبز حرم در بیمارستان هاجر(س) شهرکرد حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر برنامه‌های خادمان حرم رضوی در روز میلاد امام رضا(ع) حضور در جشن‌های مردمی در شهرستان شهرکرد است.

‌خادمان حرم رضوی در محروم‌ترین روستای خراسان جنوبی / استقبال از کاروان خورشید در گرمای 45 درجه‌خوزستان| دست تبرک خادمان حرم رضوی روی سر بیماران شهرستان بهبهان+ تصاویرخوزستان| خادمان حرم رضوی به عیادت بیماران خرمشهری رفتند

انتهای پیام/ ع

R41350/P/S6,54/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در پیامی به مناسبت روز ارتش گفت: آمریکای جنایتکار که در ابتدای انقلاب دل به ارتش بسته بود، شاهد پیوستن خیل عظیم عناصر آگاه و بصیر ارتش با هدایت مجاهدانی همچون شهیدان «صیاد شیرازی، ستاری، بابایی، فلاحی و فکوری» گردید و از همان ابتدا در محاسبات خود دچار اشتباه شد.

 سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی افزود : خدای بزرگ را شاکرم که تصویر زیبای وحدت، همدلی و همراهی در بین نیروهای مسلح کشورمان به ویژه در بین سپاه و ارتش، رضایتمندی فرمانده معظم کل قوا و مردم شریف ایران اسلامی را به همراه داشته و دارد.

در پیام فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی آمده است: برادران ارتشی عزیز تاکنون در ماموریت‌ها و مقاطع گوناگون انقلاب اسلامی در کنار دیگر مجاهدان فی سبیل الله در سپاه، بسیج و فراجا خوش درخشیده‌اند و تهدیدات احتمالی علیه این ملت عزیز و نظام مقدس را دور کرده‌اند، از درگاه خدای متعال توفیقات روز افزون یکایک آنان را مسئلت دارم.

امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ روز ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند.

 
 

دیگر خبرها

  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است