Web Analytics Made Easy - Statcounter

10 ماه قبل تاج از پرداخت شدن طلب پرو پجیچ گفت اما امروزه استقلال درگیر پرونده بازی خارجی خود است.

طرفداری- پرونده پرو پجیچ، بازیکن سابق آبی پوشان هنوز در استقلال باز است و مسئولان این تیم به دنبال جور کردن پول و پرداخت طلب او هستند. حتی طبق گفته مدیران استقلال، ناکامی استقلال در فصل نقل و انتقالات در خصوص از دست دادن اللهیار صیادمنش و آیاندا پاتوسی مربوط می شود به طلب همین بازیکن و به نوعی 2 بازیکن آبی پوشان قربانی طلب پرو پجیچ شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما 23 شهریور 97 مهدی تاج حرف دیگری زده بود. رئیس فدراسیون فوتبال ایران 10 ماه پیش روی خط شبکه ورزش آمد و گفت:

اگر بگویم هیچ تهدیدی شاید درست نباشد ولی مطمئنا در پرونده خارجی ها خیالمان راحت شده است. آخری هم مربوط به پروپیچ در استقلال بوده که راضی شده بود 30 هزار دلار بگیرد ولی این رقم به او پرداخت نشده و در نهایت 2 روز پیش باشگاه استقلال 360 هزار دلار به او پرداخت کرده است.یعنی بازیکنی که با ۳۰ هزار دلار راضی بود رضایت بدهد نهایتا 360 هزار دلار گرفت. در واقع اینگونه خسارت ها را هم داده‌ایم. هر دو باشگاه هم باید بدانند اگر بازیکنی را جذب می‌کنند باید حتما بدهی او را پرداخت کنند.

 

در همان روز نیز امیرحسین فتحی در مصاحبه ای از حل مشکل مشکل این بازیکن گفته بود.

ما در این زمینه کارهای لازم را انجام دادیم و با فدراسیون هم هماهنگ کردیم و مطمئناً خطری ما را تهدید نمی‌کند.

به هر حال باشگاه باید این مبلغ را به این بازیکن پرداخت کند و قرار شده که فدراسیون از حسابی که ما در AFC داریم این طلب را به پروپیچ پرداخت کند.

این‌گونه نیست که پول ما بلوکه شده باشد بلکه ما به خاطر انتقال پول دچار مشکل هستیم. در این زمینه با فیفا هم مکاتباتی صورت گرفته و از محل حساب باشگاه پول به حساب بازیکن موردنظر واریز خواهد شد.

مشکل این بازیکن هم حل شده و ما بحثی در این زمینه نداریم، خیال هواداران راحت باشد که مشکلی ما را تهدید نمی‌کند. امیدوارم آنها شاهد بازی‌های خوب استقلال باشند و روزهای خوبی را با یکدیگر تجربه کنیم.

 حال مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال باید در این خصوص شفاف سازی کنند که چگونه می شود 10 ماه قبل از حل شدن مشکل می گویند و حالا بازهم درگیر آن مشکل هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌

علی فتحی آشتیانی در نشستی خبری ضمن ارائه گزارش عملکرد سازمان در ۷ ماه گذشته، اظهار کرد: حکم اینجانب ۱۴ شهریور سال گذشته توسط ریاست جمهوری ابلاغ شد؛ در این مدت اقدامات بسیاری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اکنون سازمان عمر ۲۰ ساله خود را پشت سر گذاشته است. طی ۲۰ سال گذشته تعداد پروانه‌هایی که توسط سازمان صادر شده بود، ۸۷۵۵ پروانه بوده است. در آزمون صلاحیت حرفه‌ای که پانزدهم دی‌ سال گذشته انجام شد، ۱۶ هزار و ۳۷۱ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۸۰۴۱ نفر در آزمون صلاحیت حرفه‌ای قبول شدند. در اردیبهشت برنامه‌ریزی شده تا در تمام استان ها مصاحبه عمومی و شخصیتی برگزار شود و تعداد قابل توجهی از این افراد فرصت دریافت پروانه تخصصی خود را داشته باشند.

به گفته وی، در کمتر از ۶ ماه معادل ۲۰ سال کاری که سازمان در گذشته انجام داده بود، کار انجام داده‌ایم.

فتحی آشتیانی ادامه داد: تمام این ۸۰۰۰ نفر مصاحبه‌شان انجام می‌شود. طبیعتا مصاحبه تخصصی نیست و بیشتر مصاحبه عمومی، ارزیابی ارتباط کلامی، شایستگی‌های عمومی و شخصیتی، ارزیابی کار با مراجعان و صلابت، پختگی شخصیتی، ارزیابی ظرفیت خردمندی، استدلال منطقی، تناسب ظاهری و پوشش متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی است. در همین راستا بررسی روند تحصیلی و تجرب کاری نیز در مصاحبه مدنظر قرار می‌گیرد و ثبت نام‌ها برای مصاحبه انجام می‌شود. برنامه ریزی شده تا مصاحبه در استان ها توسط استادان متعهد و متدین بررسی شود و بخش قابل توجهی برای کسب پروانه کار تخصصی موفق می‌شوند.

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره به دیگر اقدامات انجام شده طی ۷ ماهه گذشته اشاره کرد و گفت: در ۲۷ بهمن‌ سال گذشته نیز انتخابات شورای استانی سازمان را به شکل الکترونیک برگزار کردیم و این در حالی بود که این انتخابات ۹ سال بود برگزار نشده بود. شوراهای ۳۰ استان کشور تشکیل و مسئولان استان مشخص شدند و احکام آن ها صادر و تقدیم شده تا کار را با قدرت بیشتر پیش ببرند. این افراد مجری مصاحبه‌های تخصصی در استان‌ها هستند.

اصلاح قانون سازمان نظام روانشناسی

فتحی آشتیانی گفت: تلاش شده در ۷ ماهه گذشته قانون سازمان را اصلاح کنیم و همچنین با سازمان‌های دیگری که در این حوزه کار می‌کردند ارتباط نزدیکی شکل گرفته است و سعی شده منافع ملی و سازمانی را مدنظر قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی
  • تدوین سند سلامت روانی جامعه/ بیمه ها تمام خدمات روانشناسی را حمایت کنند
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • دعوت ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/تمرینات اختصاصی در آزادی
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • خیال میلاد عبادی‌پور و تیمش در ر‌وسیه راحت شد
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد