Web Analytics Made Easy - Statcounter

شالویی گفت: در طول مدت بیش از یکسالی که در استان بوده علیرغم مشکلات مالی توانسته توسعه و تعالی اهالی فرهنگ و هنر را رقم بزند و گام‌های اساسی درحوزه فرهنگ و هنر استان بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمودشالویی » امروز یکشنبه (23تیرماه) به فعالیت بیش از 21ساله خویش در حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: مازندران ظرفیت های بیشماری دارد و برای پیشبرد حوزه فرهنگ و هنر این استان بیش از هر دوره خدمتی تلاش نمودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به مشکلات مالی و موانع سد راه استفاده از فصل پنج اشاره کرد و افزود: با گذشت 17روز بعد از تصدی در سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران درخواست تشکیل کمیته تعاملی داده است.

 

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران با اشاره به اینکه علیرغم مشکلات مالی، برنامه های حوزه فرهنگ و هنر تا اواخر بهمن ماه سال گذشته بدرستی برگزار شده، ادامه داد: همچنان برمیزان نارضایتی فعالان این حوزه افزوده می شد و حتی درخواست استعفا از این سمت را به وزیر محترم تقدیم داشت.

 

شالویی خاطرنشان شد: در طول مدت بیش از یکسالی که در استان بوده توانسته توسعه و تعالی اهالی فرهنگ و هنر را رقم بزند و گام‌های اساسی درحوزه فرهنگ و هنر استان بردارد.

 

وی از برگزاری جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا( علیه السلام)، جشنواره مطبوعات، جشنواره تئاتر، جشنواره بین المللی وارش، برپایی جشن روز علویان در کجور، جشنواره لیلم، سکانس حماسه، یادواره 110شهید و ... به عنوان اقدامات عملیاتی شده در دوران تصدی خویش یاد کرد و افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران سال 97رتبه اول پژوهش در کشور را از آن خود کرده است.

 

شالویی از چاپ دانشنامه 5جلدی تبرستان-مازندران در آینده ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: دانشنامه انوشه در بابل هم سال آینده چاپ خواهد شد.

 

وی از صدور 180مجوز موسیقی،250مجوز اجرای نمایش در یکسال اخیر خبر داد و گفت: 700عنوان کتاب نیز به زیر چاپ رفته است.

 

شالویی به فعالیت 442رسانه و 850خبرنگار در استان اشاره کرد و یادآورشد: رایزنی های لازم برای احداث و تکمیل مجتمع های فرهنگی نوشهر، چالوس، کلاردشت، رامسر،ساری صورت گرفته است.

 

به گزارش شبستان، آئین تکریم و تودیع محمود شالویی و معارفه عباس زارع به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با حضور علی اصغر کاراندیش مروستی معاون حقوقی، امور مجلس و استانها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز(۲۳تیرماه) در سالن سلمان هراتی دستگاه فرهنگ و هنر استان برگزار شد. 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه امام رضا ع حجاب و عفاف عفاف و حجاب شورای نگهبان جشن های دهه کرامت ولادت امام رضا ع هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا ع مراسم اختتامیه مجوز موسیقی جشنواره لیلم جشنواره وارش کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از توزیع ۵ هزار و ۷۲۷ تن اقلام اساسی در استان خبر داد.


سید محمد جعفری با بیان اینکه ۶ هزار و ۹۹۶ تن کالای اساسی برای استان در نظر گرفته شد که ۵ هزار و ۷۲۷ تن جذب و توزیع شد، افزود: این اقلام شامل ۵ هزار و ۳۹ تن شکر مصرف خانوار و صنف و صنعت، ۹۸ تن گوشت قرمز منجمد و ۵۹۰ تن مرغ منجمد بود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: در این مدت ۳۲ هزار و ۷۵۷ تن مرغ آماده طبخ و ۲۴ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۲۸۰ قطعه مرغ زنده به تهران و ۳ هزار و ۸۹۸ تن مرغ به سایر استان‌های کشور ارسال شد.

وی مجموع گواهی صادر شده مرغ زنده استان طی این مدت را ۸۵ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۷۱۹ قطعه، گواهی صادر شده حمل مرغ داخل استان را ۶۰ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۹۳۹ قطعه، مرغ تحویلی به کشتارگاه را ۵۵ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۳۳۰ قطعه و وزن استحصالی مرغ را ۹۸ هزار و ۹۷۷ تن اعلام کرد و گفت: ۴ هزار و ۵۹۰ تن مرغ قطعه بندی استانی و ۴۶ هزار ۴۹۹ تن توزیع استانی شد.

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است/ اهمیت خرده‌فرهنگ‌ها
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی انتخاب شد
  • وزیر فرهنگ: از طرح‌های کاربردی درحوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود