Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که ارتش تحت امرش قادر به ورود به جنگ با گروه‌های فلسطینی در منطقه تحت محاصره نوار غزه نیست، لبنان را به جنگ تهدید کرد. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در واکنش به سخنان جمعه شب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله مدعی شد ضربه کوبنده‌ای به حزب الله در صورت ارتکاب هرگونه اشتباه وارد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسن نصرالله به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که مقاومت قادراست در صورتی که اسرائیل جنگ جدیدی را به راه اندازد، تمام مناطق اشغالی تا  ایلات را هدف قرار داده و این رژیم را به عصر حجری برگرداند.

نتانیاهو در نشست امروز یکشنبه کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد حزب الله اگر جرات کند به اسرائیل حمله کند، ضربه کوبنده ای به لبنان وارد خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی لبنان را به جنگ جدید تهدید کرده که ارتش تحت امر چند روز پیش در پی تیراندازی به یک عضو گردان‌های قسام و شهادت وی، مجبور به عذرخواهی از گروه‌های مقاومت در غزه از ترس واکنش قاطع آنها شده است و به نظر می رسد تهدید امروز وی در واکنش به سخنان جدی سید حسن نصرالله، در چارچوب جنگ روانی و تاثیرگذاری بر افکارعمومی داخلی رژیم صهیونیستی و برای جلب آرای آنها مطرح شده است.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان

حزب الله بامداد سه‌شنبه شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است

به گزارش مشرق، حزب‌الله اعلام کرد که « «محمد خلیل عطیه»» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «قانا» در جنوب لبنان بود.

همزمان نیز منابع خبری از حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر دادند.

مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان