Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@03:45:50 GMT

گرفتار شدن ۱۰ دانش آموز در سد لتیان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۸۱۹۶

پیمان صابریان گفت: ۱۰ دانش آموز گرفتار شده در سد لتیان در یک جزیره مانند میان رودخانه که آب آن در حال بالا آمدن بود گرفتار و هم اکنون تمام آنها نجات پیدا کردند.

به گزارش میزان، پیمان صابریان، رئیس اورژانس تهران که دقایقی پیش از مفقود شدن حدود ۱۰ دانش‌آموز در سد لتیان خبر داده بود اظهار کرد: این ۱۰ دانش آموز در یک جزیره مانند میان رودخانه که آب آن در حال بالا آمدن است گرفتار شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: حال جسمانی این ۱۰ دانش آموز مساعد است و با تلاش نیرو‌های امدادی از محل نجات پیدا کردند و خوشبختانه این حادثه مصدوم جدی در پی نداشته است.

صابریان در ادامه گفت: ۴ آمبولانس در محل حضور دارند و نیرو‌های اورژانس هم در منطقه مستقر شده اند و در حال امداد رسانی هستند.

سید کمال الدین محمدیان، رئیس شورای شهرستان شمیرانات در این رابطه گفت: حادثه مفقودی حدود ۱۰ دانش آموز در سد لتیان در حوزه استحفاظی شمیرانات نبوده و در حوزه شهرستان تهران و پردیس بوده است. در این حادثه تعدادی دانش‌آموز سوار بر قایقی می‌شوند و به روخانه می‌روند، اما قایق آن‌ها سوراخ می‌شود و در داخل حوضچه‌ای در رودخانه گیر می‌افتند.

در پی گزارش این حادثه، خروجی سد لتیان به گفته رییس سد، کاهش یافته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گرفتار شدن دانش آموزان سد لتیان رودخانه نجات مفقود مصدوم سید محمد بطحایی سد لتیان لیگ ملت های والیبال پاتوسی محاکمه نجفی محمد علی نجفی میترا استاد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ناصر ابو شریف در کیش اظهار داشت: یکی از اهداف صهیونیست‌ها تخریب زیر ساخت‌های آموزشی است و ۸۰ درصد مکان‌های آموزشی در غزه تخریب شده است و مابقی نیز بعنوان پناهگاه و درمانگاه مورد استفاد قرار می‌گیرد و ۷۰۰ هزار دانش آموز و دانشجو در غزه آینده آموزشی ندارند.

وی بیان داشت: امریکا با اختصاص بودجه ۳۶ میلیارد دلاری امکانات جدید در اختیار ارتش صهیونیستی برای کشتار بیشتر مردم غزه قرار داده است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: از زمان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا ۱۴ فروردین امسال ۱۶ هزار دانش آموز شهید و زخمی شده اند و صد‌ها استاد و معلم جان خود را در بمباران‌ها از دست داده ند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی