Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@02:50:29 GMT

راهکار جدید یوونتوس برای خرید ایکاردی از اینتر

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۸۳۳۹

راهکار جدید یوونتوس برای خرید ایکاردی از اینتر

به گزارش وانانیوز، 

باشگاه یوونتوس در اقدامی جدید برای خرید مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر قصد دارد مهاجم ایتالیایی جوان خود، مویزه کین را به علاوه 20 میلیون یورو به اینتر پیشنهاد بدهد.

ایکاردی روز شنبه هفته جاری اردوی اینتر در سوئیس را با اجازه مسئولان باشگاه ترک کرد و به این ترتیب یک قدم دیگر به ترک نراتزوری نزدیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر نام او و راجا ناینگولان را در فهرست بازیکنان تیم برای انجام تمرینات تاکتیکی قرار نداده است و ظاهراً این موضوع برای ایکاردی آنقدر ناراحت کننده بود که تصمیم گرفته به خانه برگردد و باشگاه هم به او اجازه داده است.

با اینکه ایکاردی مشتریانی مانند اتلتیکومادرید، ناپولی و رم دارد، این مهاجم آرژانتینی به وضوح اعلام کرده که مقصد مورد نظرش یوونتوس است و فابیو پاراتیچی، مدیرورزشی بانوی پیر هم هفته پیش به میلان سفر کرده بود تا با ایکاردی و مدیربرنامه‌هایش مذاکره کند.

با توجه به اینکه اینتر، ایکاردی را به خانه فرستاده تا به صورت انفرادی زیر نظر یک مربی شخصی تمرینات پیش فصلش را انجام دهد، جدایی طرفین غیرقابل بازگشت به نظر می‌رسد و اینتر بیش از پیش برای فروش مهاجمش مصمم است. این باشگاه روی ایکاردی 60 میلیون یورو قیمت گذاشته است که نصف رقم غرامت فسخ قرارداد اوست اما یووه قصد پرداخت این مبلغ را هم ندراد و سعی دارد که از اختلافات شکل گرفته بین ایکاردی و اینتر نهایت استفاده را به سود خود ببرد.

دراین میان شبکه رای اسپورت حتی گزارش کرده که یوونتوس از اینتر خواهد خواست که ایکاردی را به صورت قرضی با بند خرید قطعی در پایان فصل آینده در ازای پرداخت 40 میلیون یورو جذب کند. اینتر پیش از این پیشنهاد معاوضه ایکاردی با پائولو دیبالا را داده بود اما نه این هافبک هجومی آرژانتینی و نه یوونتوس به این جابجایی راضی نیستند. اکنون اما سایت اینترنیوز مدعی شده است که بیانکونری قصد دارد مهاجم نوجوان خود کین را به اینتر پیشنهاد دهد و دلایلی هم پشت این تصمیمش وجود دارد.

یکی از دلایل این است که کین هنوز برای تمدید قراردادش که ماه ژوئن سال آینده به پایان می‌رسد تمایل نشان نداده است. اگر گونسالو ایگواین، تمام پیشنهادهایش را رد کند و در یوونتوس بماند آن وقت کین مجبور خواهد بود برود تا در ترکیب یووه جایی برای ورود ایکاردی باز شود. به علاوه، جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر، جزو کسانی است که کین را تحسین می‌کند و قطعاً به جذب او تمایل نشان خواهد داد. اینتر برای فروش ایکاردی به یوونتوس قطعاً علاوه بر کین، مابه‌التفاوت ارزش دو بازیکن را هم می‌خواهد و از این رو یوونتوس باید رقمی در حدود 20 میلیون یوروی دیگر هم بابت بازیکنی که در 219 بازی‌اش در سری A ایتالیا 121 گل زده بپردازد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: مائورو ایکاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: توسعه مکانیزاسیون کشاورزی با پرداخت تسهیلات کم بهره و ارائه تکنولوژی های روز دنیا محقق می شود.

او با بیان اینکه مرزها برای ورود علم و فناوری در راستای توسعه مکانیزاسیون نباید بسته شود، افزود: زمانیکه انحصار در هر بازای ایجاد شود، چالش هایی بدنبال دارد.

هاشمی ادامه داد: کارخانه تراکتورسازی از لحاظ امکانات و اعتبارات باید تقویت شود تا متقاضیان به تسهیلات کم بهره دست پیدا کنند، درغیراین صورت خروج از کشاورزی سنتی محقق نمی شود.

عضو شورای هماهنگی تشکل های بخش کشاورزی با بیان اینکه درآمد کشاورزان با نرخ سود تسهیلات ۲۳ درصد سنخیتی ندارد، افزود: دولت باید الزامات لازم در راستای پرداخت تسهیلات کم بهره را فراهم کند تا وعده وعیدها محقق شود.

او گفت: بنابر بررسی های صورت گرفته سالانه حداقل ۱۵ تا ۲۰ همت تسهیلات با نرخ بهره کمتر از ۱۰ درصد باید پرداخت شود تا تحولی در بخش مکانیزاسیون محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • راهکار عنایتی برای بازگرداندن پیکان به ریل موفقیت
  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • راهکار‌های تخصصی برای مدیریت وزن
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • بهترین راهکار برای کاهش وزن
  • شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد