Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@10:41:55 GMT

وزیر صمت به دلیل عدم کنترل قیمت‌ها تذکر گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۸۵۹۶

وزیر صمت به دلیل عدم کنترل قیمت‌ها تذکر گرفت

نماینده مردم مشهد در مجلس در تذکری خطاب به رضا رحمانی وزیر، صنعت، معدن و تجارت از اینکه این وزارتخانه و سازمان حمایت‌ از مصرف‌کننده برای کنترل قیمت تمام‌شده اقدامی انجام نمی‌دهند انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌ نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس ‌شورای ‌اسلامی در تذکری خطاب به رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از اینکه این وزارتخانه و سازمان حمایت از مصرف‌کننده برای کنترل قیمت تمام‌شده و کاهش فروش شرکت‌های تولیدی کاری نمی‌کنند انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خلاصه تذکر خود اعلام کرد: با توجه به نوسانات قیمت ارز و آشفتگی قیمت‌ها در بازار چرا سازوکار مشخصی در وزارت صمت و سازمان حمایت از مصرف‌کننده برای کنترل قیمت تمام‌شده و قیمت فروش شرکت‌های تولیدی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: جزئیات نشست غیر علنی مجلس درباره ساختار بودجه

نماینده مردم مشهد در مجلس ‌شورای ‌اسلامی در شرح تذکر خود اعلام کرد علیرغم مکاتبات متعدد در خصوص آشفتگی در بازار و افزایش روزافزون قیمت‌ها که باعث بروز مشکلاتی علی‌الخصوص برای قشر آسیب‌پذیر جامعه شده است، متاسفانه اقدام قابل توجهی تاکنون صورت نگرفته است.

وی در ادامه تذکر خود به رحمانی وزیر صمت گفت: یکی از عمده‌ترین علل این شرایط عدم وجود سازوکار مناسب در وزارتخانه و سازمان حمایت از مصرف‌کننده جهت کنترل قیمت تمام‌شده و قیمت فروش محصولات است و لذا ضروری است وزارتخانه تحت امر جنابعالی اقدام عاجل و مقتضی جهت پوشش این خلاء و کنترل بازار اتخاذ کند.

پژمانفر در پایان با استناد به ماده 206 آیین‌نامه داخلی مجلس ‌شورای ‌اسلامی متن تذکر کتبی را برای صدور دستور پیگیری و اقدام لازم به رحمانی وزیر صمت ارسال کرده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو قیمت وزیر صنعت پژمانفر مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

وزیر کشور از نیروهای فراجا از اجرای طرح نور توسط پلیس قدردانی کرده و آن را در راستای عمل به مطالبه عمومی جامعه دانست.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح اخیر پلیس در برخورد با کشف حجاب در کشور، گفت: حجاب از ارزش‌های ملی، دینی و اسلامی ماست و ایرانیان همیشه در طول زمان به رعایت حجاب و عفاف معروف بودند و امروز هم یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند.

وی افزود: نیروهای فراجا با رعایت کرامت انسانی و همه جنبه‌های اخلاقی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند تذکر می‌دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: فراجا به همه مأموران خود تأکید کرده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت بپذیرد. و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است. من از پلیس برای اجرای طرح نور که طرحی در راستای مطالبه عمومی جامعه است، قدردانی می‌کنم.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توضیح معاون وزیر راه درباره حجاب بان های فرودگاه ها: از طرف ستاد امر به معروف می آیند کسی که در تجمع حجاب با سر بر صورت پلیس کوبید(عکس)

دیگر خبرها

  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | صوت
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • تذکر به وزیر کشور؛ استناد «طرح نور» کدام قانون است؟ +سند
  • تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخورد‌های غیرمتعارف گشت ارشاد