Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا برای افت نکردن قیمت کوتینیو در ملا عام حرفی از فروشی بودن او نمی‌زند اما در پشت پرده در تلاش است او را در ازای نیمار به پاری سن ژرمن بفرستد!

طرفداری - کیا جورابچیان، ایجنت فیلیپه کوتینیو به انتقاد از سیاست‌های بارسلونا پرداخت.

ستاره 26 ساله برزیلی که ژانویه 2018 به عنوان گران قیمت ترین خرید تاریخ بارسلونا از لیورپول خریداری شد، به هیچ عنوان نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا تقریبا از انتهای فصل گذشته بود که تصمیم قطعی را درباره کوتینیو گرفت و آن هم قرار دادن او در لیست فروش بود. کوتینیو فروشی است و از پاری سن ژرمن به عنوان جدی ترین مقصد احتمالی او یاد می‌شود. احتمال دارد کوتینیو بخشی از معامله بازگشت نیمار به بارسلونا باشد.

به گزارش موندو دپورتیوو، جورابچیان که یکی از پرنفوذترین ایجنت‌های کوتینیو است، درباره آینده موکلش می‌گوید:

پپ سگوارا به من گفت کوتینیو اصلا فروشی نیست. هفته قبل در ملاقات با بارتومئو دوباره همین را به من گفتند. وقتی ما این حرف‌ها را شنیدیم، تصمیم گرفتیم دیگر به پیشنهادها گوش نکنیم. بنا به احترامی که برای بارسلونا و شخص بارتومئو قائل بودیم، کوتینیو را به هیچ باشگاه دیگری پیشنهاد نکردیم. همزمان خبر دارم آندره کاری، نماینده بارسا در بازار برزیل، به شدت در تلاش است کوتینیو را به عنوان بخشی از معامله بازگشت نیمار به بارسا راهی پاری سن ژرمن کند. 

کوتینیو در این لحظه هیچ پیشنهادی ندارد چون ما به تصمیم بارسلونا احترام گذاشتیم. ولی آنها خودشان به حرفی که به ما زدند، احترام نمی‌گذارند. آنها حالا در این رابطه سکوت پیشه کرده‌اند ولی این به آنها اجازه دروغ گویی درباره کوتینیو را نمی‌دهد. بارسا باید راستش را بگوید. اگر مایل به فروش کوتینیو هستند، آن را اعلام کنند. پس از آن ما و بازیکن بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو؛ پاسخ کوبنده عثمان دمبله به هواداران بارسا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پاریسی‌ها پس از ۷ سال توانستند انتقام شکست سنگین خود را این بار با یک مربی بارسایی بگیرند. نکته جالب اینکه مرد میدان این نبرد عثمان دمبله بود که در جریان بازی به شدت از جانب هواداران بارسلونا هو شد. بازی رفت دو تیم در پاریس با نتیجه سه بر دو به سود بارسلونا تمام شده بود. 

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • خلاصه بازی بارسلونا ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو؛ پاسخ کوبنده عثمان دمبله به هواداران بارسا