Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@00:23:19 GMT

جزئیات قرارداد پاتوسی با بنی یاس

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۸۷۰۱

باشگاه کیپ تاوان آفریقای جنوبی جزئیات انتقال هافبکش به تیم بنی یاس امارات را منتشر کرد. جزئیات قرارداد پاتوسی با بنی یاس مشخص شد ناطقان: آیاندا پاتوسی، هافبک آفریقایی استقلال بامداد امروز رسما با تیم بنی یاس امارات قرارداد امضا کرد. وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال به تازگی هدایت این تیم اماراتی را برعهده گرفته است و او این هافبک را نیز با خودش برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی درباره جزئیات قرارداد پاتوسی نوشت: باشگاه با تیم بنی یاس برای انتقال آیاندا پاتوسی به توافق رسیده است. او به صورت قرضی به مدت یک فصل به لیگ امارات منتقل شد. البته بندی در قراردادش وجود دارد که باشگاه اماراتی می تواند با پرداخت مبلغ معینی او را به صورت دائمی جذب کند. منبع: فارس برچسب ها: قرارداد ، پاتوسی ، بنی یاس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قرارداد پاتوسی بنی یاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق

هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین‌آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شده است.

فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد

به گزارش تسنیم، هافبک استقلال در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به قانون تعیین تیم قهرمان لیگ برتر در صورت برابر بودن امتیاز تیم‌ها کنایه زده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • حرف‌های رئیس الامارات درباره اینیستا: یوسف ترکاندی!
  • وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت
  • تراکتور در انتظار دهمین پاس طلایی ریکی
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • قرارداد دونی فن ده بیک با آینتراخت فرانکفورت دائمی نمی‌شود
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد