Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@06:07:38 GMT

سخنان تند علم‌الهدی که انتقادات زیادی را برانگیخت +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۸۸۹۷

سخنان تند علم‌الهدی که انتقادات زیادی را برانگیخت +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رویداد۲۴ جمعه گذشته و در روز حجاب و عفاف، برخی از ائمه جمعه مانند علم الهدی درباره بی حجابی و زنان بدحجاب شروع به سخنرانی کردند، سخنانی که نه تنها هیچ جاذبه‌ای به دین و حجاب نداشت، بلکه چهره‌ای بسیار خشن و تند از اسلام و دین و حجاب را به نمایش گذاشتند.

علم الهدی خطیب نماز جمعه مشهد در خطبه‌های خود گفت: «دختر خانمی که مو‌های پریشانت را بیرون می‌ریزی و خیال می‌کنی با بی حجابی و ولنگاری آزاد هستی، با ولنگاری آزاد نیستی، اسیر شهوت‌رانی و هوس‌بازی مرد‌های هرزه‌ای شده‌ای که تو را در رهگذر عیاشی‌های جنسی نابکارانه و جنسی شان قرار دادند، خواهر و دختر من، به خاطر دختر کتک خورده سیدالشهدا در عصر عاشورا، سر و مویت را بپوشان و چادر سرت کن، اگر اهل منطق و توجیه نیستی و فلسفه حجاب را حاضر نیستی قبول کنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علم الهدی خطبه نماز جمعه مشهد نماز جمعه مشهد حجت الاسلام علم الهدی خطبه های علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفر تا صد برخورد با بی‌حجابی در خودرو ۱۴۰۳ + لیست پارکینگ‌ها و شرایط جریمه

رانندگی و استفاده از خودرو مانند بسیاری از موارد دارای قوانین اصولی بوده و رعایت آن الزامی است. در صورتی که این قوانین رعایت نشود با افراد خاطی برخورد صورت می‌گیرد. یکی از این قوانین در کشور ما رعایت حجاب اسلامی است. طبق قانون اساسی کشور رعایت حجاب اسلامی برای بانوان الزامی بوده و در صورت عدم رعایت برخورد صورت می‌گیرد. این امر حتی در داخل خودرو هم واجب شمرده شده و عدم رعایت آن موجب مجازات می‌شود.

با توجه به اتفاقات سال گذشته در کشور موارد عدم رعایت حجاب به خصوص در خودرو افزایش داشته و حالا امروز ۲۵ فروردین آغاز طرح جدیدی به نام طرح نور در مبارزه با بی‌حجابی در کشور کلید خورده است. 

  مجازات کشف حجاب در خودرو

مجازات کشف حجاب مراحل مختلفی دارد و به نوعی گام به گام است. چنانچه برای تخلف برای بار اول صورت بگیرد، پلیس به تذکر بسنده کرده و پیامی از سوی پلیس امنیت اخلاقی برای فرد مالک خودرو ارسال می‌شود. این پیامک با سرشماره ۹۸۱۱۰۳۲۲۱۱۰ ارسال می‌شود.

اگر این اتفاق برای بار دوم رخ دهد دوباره پیامکی از سوی پلیس ارسال شده و خودرو برای مدت ۲ هفته یا ۱۵ روز توقیف غیر فیزیکی یا سیستمی می‌شود. بدین معنی که این خودرو از دریافت خدمات نظیر نقل و انتقل محروم بوده و در صورت عدم تکرار در این بازه زمانی خودرو رفع توقیف می‌شود. البته بعضا گزارش شده در مرتبه دوم نیاز به مراجعه حضوری به پلیس امنیت اخلاقی و دادن تعهد کتبی مبنی بر عدم انجام دوباره این جرم لازم است. این نکته را نیز باید گفت در تذکر دوم باید خودرو به مدت ۱۵ روز در پارکینگ منزل بماند. 

 اما شرایط در مرتبه سوم کاملا متفاوت بوده و خودرو توسط پلیس توقیف می‌شود. در این هنگام پیامکی از سوی پلیس با اعلام اینکه خودرو توقیف شده برای مالک خودرو ارسال می‌شود و خبر از تماس پلیس در آینده می‌دهد. خودرو در مرتبه سوم یک هفته توقیف فیزیکی می‌شود و مالک باید برای تحویل خودرو به یکی از پارکینگ‌ها مراجعه کند. 

 اعتراض به تخلف کشف حجاب

گاهی اتفاق افتاده که فردی با جریمه‌ای روبه‌رو شده که مرتکب آن نشده و اشتباهی رخ داده است. در موضوع حجاب هم چنانچه فردی با این مورد برخورد کرد باید به پلیس امنیت اخلاقی یا کلانتری نزدییک محل زندگی خود مراجعه کند. البته این را هم باید گفت که تنها در پیامک اول امکان اعتراض وجود دارد و برای پیامک‌های بعدی امکان اعتراض نیست.

لیست پارکینگ‌های توقیف خودرو ۱۴۰۳

در ادامه لیست پارکینگ‌های ویژه توقیف خودرو‌های مرتبط با کشف حجاب آورده شده است. 

  طرح مبارزه با بی‌حجابی در ۱۴۰۳

طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی به نام طرح نور که در بالا به آن اشاره شده از امروز ۲۵ فروردین ماه اجرایی شده است در این طرح با بدحجابی در خودرو هم برخورد جدی خواهد شد.

سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره این طرح گفت: جرم با تخلف متفاوت است و کسی که قانون را رعایت نکد مجرم است پلیس هم با قانون شکنان برخورد خواهد کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 تصاویر منتشر شده در فضای مجازی هم از آغاز این طرح به طور جدی حکایت دارد. باید منتظر ماند و دید در بازه زمانی طولانی مدت این طرح در کاهش بی‌حجابی تاثیر‌گذار خواهد بود یا متولیان فرهنگی و تصمیم گیر کشور باید راه جدیدی را در پیش بگیرند.

منبع: روزگار خودرو

tags # بی حجاب ، حجاب اسلامی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • وعده نائب رئیس مجلس برای برخورد با بی‌حجابی
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است
  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند
  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!
  • توضیح منبع آگاه درباره مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی!
  • ماجرای شایعه فوت یک دختر بدلیل بی‌حجابی در خیابان وزرا
  • علم الهدی : در صورت هر حماقت اسرائیل ، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • صفر تا صد برخورد با بی‌حجابی در خودرو ۱۴۰۳ + لیست پارکینگ‌ها و شرایط جریمه