Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادن هازارد هافبک بلژیکی در حال بررسی شماره مورد علاقه اش در رئال مادرید است. هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده، اما بازیکن بلژیکی می‌خواهد شماره ۲۳ را بپوشد. شماره‌ای که قبلا بکام در رئال مادرید آن را می‌پوشید و به نظر می‌رسد که هازارد هم از آن استقبال کرده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هازارد عاشق NBA و لیگ بسکتبال آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسکتبال مدرن هم هیچ شماره‌ای خاص‌تر از ۲۳ نیست. زمانی مایکل جردن این شماره را به تن می‌کرد و حالا آنتونی دیویس مشهورترین بازیکنی است که این شماره را به تن می‌کند.

هازارد در رختکن ئال مادرید در آکادمی مونترال ایمپکت در کانادا کمد شماره ۲۳ را انتخاب کرده است، انتخابی که اتفاقی به نظر نمی‌رسد. این شماره پس از جدایی سرجیو رگیلون از رئال مادرید خالی شده است.

امسال رئال مادرید در مراسم‌های معارفه، بازیکنانش را بدون شماره معارفه کرده است. وقتی هازارد معارفه شد شایعه شده بود که شماره هفت را خواهد پوشید. شماره‌ای که در تاریخ رئال مادرید به تن اسطوره‌هایی نظیر کوپا، آمانسیو، خوانیتو، رائول گونزالس و کریستیانو رونالدو رفته و شماره بسیار خاصی است. اما در حال حاضر ماریانو دیاز بازیکنی که شماره هفت را در رئال مادرید به تن می‌کند نه قصد جدایی از برنابئو را دارد و نه شماره اش را به کسی می‌دهد.

در سال‌های اخیر برخی از بازیکنان تکنیکی رئال مادرید نظیر اوزیل و ایسکو شماره ۲۳ را به تن کرده اند و حالا هازارد، گران‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید می‌تواند این عدد را به تن کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هازارد رئال مادرید لیگ بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد

هواداران رئال مادرید همچنان می‌توانند از تماشای ستاره آلمانی در ترکیب تیم‌شان لذت ببرند

طرفداری | تونی کروس که قرار است در یورو 2024 برای تیم ملی آلمان به میدان برود، جاه‌طلبی‌هایش در فوتبال باشگاهی را از دست نداده و می‌خواهد همچنان در رئال مادرید بماند.

قرارداد این هافبک 33 ساله در پایان فصل جاری به رئال مادرید به پایان می‌رسد و گمانه‌زنی‌هایی از جمله انتقال به یوونتوس پیرامون آینده کروس مطرح شده بود اما روایت غالب، ماندن او در رئال مادرید بود. 

فابریتزیو رومانو در خبری اختصاصی گزارش داده تونی کروس به بازی برای رئال مادرید ادامه خواهد داد و قراردادش با این باشگاه را به مدت یک فصل دیگر، تا تابستان 2025، تمدید خواهد کرد. مذاکرات بین کروس و رئال مادرید وارد مراحل پیشرفته شده و فقط امضای قرارداد برای رسمی شدن این ادامه همکاری باقی‌مانده است. باید منتظر باشیم و ببینیم لوس بلانکوس چه زمانی بیانیه رسمی تمدید قرارداد ستاره‌اش را منتشر خواهد کرد.

همچنین ببینید: تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت