Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پایگاه خبری امتداد، محمد رضا حسین زاده در جمع کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک با بیان این که کاهش هزینه های غیرضروری بانک، الزامی است، افزود: طبیعی است که با این روند، علاوه بر افزایش بهره وری بانک، قدرت تسهیلات دهی و خدمت رسانی به مشتریان نیز افزایش می یابد.

وی با تاکید بر این که خدمت رسانی شایسته به مشتریان، از اولویت های اساسی بانک است، ادامه داد: گسترش خدمات بانک به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک باعث جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زاده سامانه هایی مانند بام، بله، اپلیکیشن ۶۰ و بانک آفیسر را از پیشرفته ترین خدمات در نظام بانکی دانست و افزود: این خدمات خوشبختانه با اقبال عمومی مواجه شده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با ابراز خرسندی از عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک، تاکید کرد : نحوه فعالیت این اداره امور شعب می تواند الگوی مناسبی برای سایر کارکنان در بانک ملی ایران باشد.

حسین زاده همچنین از شعبه ممتاز بلوار سجاد مشهد بازدید و با کارکنان آن گفت و گو کرد.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد

مدیرعامل شرکت توانیر با صدور حکمی، مهدی مقیم زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در حکم جدید خود مبنی بر انتصاب "مهدی مقیم زاده" به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، بر ضرورت رعایت روحیه انقلابی و جهادی، اصول عدالت محوری, فساد ستیزی و مردم داری تاکید کرده است.

طبق اعلام شرکت توانیر، مهدی  مقیم زاده فعالیت خود را در صنعت برق از سال ١٣٧٥ آغاز کرد و پس از طی مسوولیت‌هایی در پستهای مدیر دفتر پشتیبانی،بهره برداری  و برنامه ریزی و مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت بر شبکه شرکت مدیریت شبکه برق ایران، سال ١٣٩٧ در پست معاونت راهبری شبکه برق کشور مشغول به کار شد و تا دی 1402 که به عنوان سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد، به عنوان معاون راهبری شرکت مدیریت شبکه برق ایران فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • نساجی یک تراکتور صفر
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • تظلم خواهی کارکنان ادغامی بانک سپه
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل