Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:12:12 GMT

رخدادهای مهم اقتصادی در ایلام نتیجه یک کار جمعی است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۸۹۸۸

رخدادهای مهم اقتصادی در ایلام نتیجه یک کار جمعی است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر یکشنبه در جمع تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان رخداد مهم اقتصادی در استان ایلام را نتیجه یک کار جمعی دانست و گفت: هرجا با وحدت و همدلی کارها انجام شد موفق شدیم.

وی باهم بودن را کلید هم افزایی عنوان کرد و افزود: اتفاقات بزرگی که در حوزه اقتصادی استان ایجاد شده حاصل ارتباطات و پیگیری های متعددی ست که با همراهی دلسوزان استان ایجاد گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در نشست اخیر مدیران ارشد اقتصادی کشور معاون محترم سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس محترم دیوان محاسبات کشور نقش مهمی در دورهم جمع کردن این تعداد مدیران تاثیرگذار در استان داشتند.

استاندار ایلام در ادامه میزان اعتباری که این نشست اقتصادی در استان جذب می کند را بیشتر از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان عنوان کرد و گفت: تشکیل کنسرسیوم با حضور ۴ بانک مطرح کشور برای مشارکت ۸۰۰ میلیارد تومانی در پروژه مهم آزاد راه پل زال به دهلران، مشارکت صندوق توسعه ملی برای تامین اعتبار ۱.۲ میلیارد دلاری پتروشیمی مهران، اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام و بزرگراه ایلام به مهران، مشارکت شرکت های بزرگ ایدرو و ایمیدرو در پروژه های مهمی چون کارخانه ممبران ایوان، کارخانه روغن کشی کلزا آبدانان و تولید کاغذ از سنگ و … یک اتفاق بی نظیر در تاریخ توسعه استان قلمداد می شود.

وی در ادامه به اختصاص ۶۲۲ میلیارد تومان برای مناطق سیل زده استان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: این میزان اعتبار ۱.۵ برابر بودجه عمرانی استان است که انشاء الله مجموعه این اعتبارات قابل توجه که این روزها روانه استان شده است منجر به برداشت گام های مهم در جهت توسعه استان شود.

کد خبر 4666328

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی توسعه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی گناباد گفت: مهمترین مزیت این شهرستان برای جلب سرمایه گذاری و انجام فعالیتهای اقتصادی، زیاد بودن امنیت است.   سرهنگ علی رجبی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گناباد با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب افزود: این شهرستان جزو مناطق دارای بالاترین سطح امنیت در استان خراسان رضوی است و باید این سطح بالای امنیت را به عنوان یک مزیت مهم برای فعالان اقتصادی متقاضی سرمایه گذاری در گناباد تبیین کرد.   وی ادامه داد: امنیت مهمترین عامل ایجاد زیرساختهای فعالیتهای اقتصادی است و شهرستان گناباد به عنوان شهرستان ورودی خراسان رضوی و دارای ۶۵ کیلومتر محور مواصلاتی با استانهای جنوبی و مرکزی کشور در کنار ظرفیت در بخشهای مختلف و از جمله اقتصادی و سرمایه گذاری، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.   معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار گناباد نیز در این نشست گفت: مهمترین راهکار افزایش مشارکت مردم در جهش تولید توسعه بخش تعاون و مشارکت بیشتر شرکتهای تعاونی در فرآیند تولید و اشتغال است.   سید حسن شریفی مقدم افزود: با توجه به ظرفیتهای زیاد بخش تعاون باید سرمایه های مردم به صورت منسجم در قالب شرکتهای تعاونی تجمیع شود و از این طریق مشارکت بخش خصوصی در فعالیتهای اقتصادی و تولیدی افزایش یابد.   وی با اشاره به این که ۸۰ درصد اقتصاد کشور دولتی و ۲۰ درصد خصوصی است، ادامه داد: باید با کاهش تصدی گری دولت در اقتصاد بستر مشارکت مطلوب مردم در فعالیتهای اقتصادی و تولیدی بیشتر فراهم کرد.   شریفی مقدم افزایش بهره وری نیروی کار و کاهش خام فروشی از طریق توسعه صنایع فرآوری و بسته بندی را از عوامل مهم رونق تولید در این شهرستان دانست.   مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در قزوین تقویت شوند
  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • بانک‌ها در توسعه بخش درمان استان بوشهر مشارکت کنند
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • رئیس جمهور وارد سمنان شد
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی
  • تأمین مالی جمعی ابزاری مؤثر جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • تهدید حماس به تعلیق مشارکت در مذاکرات بی‌نتیجه آتش‌بس با رژیم صهیونیستی