Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@17:29:04 GMT

تخفیف عیدانه؛ ویژه ترجمه خواندنی قرآن

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۹۰۹۴

تخفیف عیدانه؛ ویژه ترجمه خواندنی قرآن

حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی، مترجم قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام رضا(ع)، قرآن با ترجمه خواندنی ویژه جوانان با تخفیف ویژه ارائه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند تا ساعت ۸ امشب، نسبت به تهیه این قرآن اقدام کنند.

وی درباره تخفیف این ترجمه از قرآن عنوان کرد: با توجه به اینکه هدیه این قرآن در پشت جلد درج شده است؛ از این رو نسخه قطع رقعی با هدیه ۱۲۰ هزار تومان و قطع کوچک با هدیه ۷۲ هزار تومان عرضه می‌شود در حالی که هدیه‌های پیش از تخفیف این قرآن‌ها، برای قطع رقعی ۱۶۰ هزار تومان و برای قطع نیم رقعی ۹۶ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قیمت کاغذ، صحافی، جلد و ... چندین برابر شده و به همین دلیل چاره‌ای جز افزایش بها نداشتیم. اما ارسال قرآن‌ها به صورت رایگان و همراه با یک کیف هدیه است که علاقه‌مندان برای سفارش می‌توانند با شماره ۰۹۱۵۷۶۳۰۰۳۳ تماس بگیرند و یا از طریق پیامرسان‌ها با شماره یادشده و یا از سایت http://qurantr.com اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: علی ملکی مترجم قرآن ترجمه خواندنی تخفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!

هرچند مشخص نیست که در این شرایط حساس چه اصراری بر، گشت ارشاد است و در پی آن حاشیه های پیرامونش و تولید محتوای مفت و مجانی برای امثال اینترنشنال.

با این حال دیروز یکی از دوستان و همکاران قدیم -که مدتی پیش کمرش را به جهت مشکل دیسک به پزشکان حاذق سپرده بود- تصویری از فاکتور بیمارستان خصوصی- ارسال کرد. در این فاکتور به جز هزینه ها –لابد برای یک بیمارستان خصوصی قابل قبول است!- اما نکته ای عجیب توجهم را جلب کرد.

در این عکس -که من نام بیمار و پزشک و بیمارستان را لاک گرفته ام اما اصل فاکتور جهت ارایه به مسوولین مربوطه حاضر است- نکته قابل تامل جایی است که تخفیف عمل هم درج شده است!

همانطور که در فاکتور می بینید هزینه کل جراحی و بستری حدود 91 میلیون تومان درج شده که حدود 34 میلیون تومان تخفیف برای این عمل لحاظ شده، برایم جالب است یک عمل تخصصی که همه چیز آن از سهم پزشک و بیمه و بیمارستان و وسایل مربوط به عمل و بستری کاملا مشخص شده چطور حساب می کنند که این رقم برای تخفیف در نظر گرفته شده است؟!

بماند که بیمه تکمیلی این بنده خدا از کل مبلغ اعلام شده حدود نیمی از آن را پرداخت کرده و گفته در بیمارستان قیمت بیش از تعرفه منظور کرده است.

منتظر پاسخ مسوولان هستم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896606

دیگر خبرها

  • ببینید | هدیه ویژه ورزشکار زن به علی دایی؛ اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به اسطوره فوتبال
  • خداوند در عذاب‌های جهنم چقدر تخفیف می‌دهد؟!
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • ۲۰ درصد تخفیف به خاطر دفاع جانانه از خاک ایران
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • هدیه ویژه به ژابی: میدان لورکوزن به نام آلونسو!
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد