Web Analytics Made Easy - Statcounter

  علی عطشانی تهیه کننده و کارگردان فیلم یادن تورا فرامشو  با اعلام این خبر  به خبرنگار ایلنا گفت :فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» با نام Wishbone توسط کمپانی امریکن برایتلایت فیلم پروداکشنز در فستیوال‌های مختلف دنیا حضور داشته است و  در بیست و یکمین حضور بین المللی خود به بخش مسابقه چهاردهمین دوره جشنواره یونیورسال فیلم فستیوال ایالت کنزاس آمریکا راه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره یونیورسال فیلم فستیوال ایالت کنزاس آمریکا یکی از ده فستیوال فیلم معتبر کشور آمریکاست.همچنین قرار است  این فیلم تابستان امسال در سینماهای ایران به نمایش درآید

فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» تا کنون علاوه بر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و جشنواره فیلم سلامت در ایران در جشنواره‌های مختلفی در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، هند و ... به نمایش در آمده و دو جایزه بهترین کارگردانی و سه جایزه بهترین فیلم را دریافت کرده است. همچنین میترا حجار جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره سانفرانسیسکو و مازیار فلاحی جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره ویند آمریکا را برای بازی در این فیلم از آن خود کرده‌اند.

این فیلم همچنین در هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر که از 26 الی 31 تیر ماه توسط موسسه تصویر شهر و به دبیری هاشم میرزاخانی در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود، حضور دارد.در «یادم تو رو فراموش» میترا حجار در نقش شهلا جاهد و حسین یاری در نقش ناصر محمدخانی بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان «یادم تو رو فراموش» آمده است: دامون مربی بر کنار شده یکی از باشگاه‌های پرطرفدار با دختری که سال‌ها پیش با او ارتباط داشته روبه‌رو می‌شود.

در این فیلم بازیگرانی چون حسین یاری، آزاده مهدیزاده، میترا حجار، ماه چهره خلیلی، مازیار فلاحی، خشایار راد و بیتا عطشانی حضور دارند.

عوامل تولید فیلم عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: علی عطشانی، نویسنده: پیمان عباسی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: عبدالله اسکندری، چهره پرداز: فرزانه زردشت، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، تدوین: علی عطشانی، محمد تیموری، صداگذار: نادر بادامچی، مدیر تولید: علیرضا بیات، مجری طرح و دستیار تهیه‌کننده: علیرضا یگانگی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین‌دوست، مدیر تدارکات: سعید دلاوری، دستیاران کارگردان: سینا زارعیان، سروش حسینجانی، عکاس: نوید خداپناهی، منشی صحنه: الهام اخوان، دستیار صدا: امیر شاهوردی، ترجمه و امور بین‌الملل: امیدعلی چوگانی، جانشین تهیه‌کننده: حسام آقا بابایی‌پور، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتا فیلم: مریم قربانی‌نیا، مجری طرح: بیتا فیلم تهران.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟

پنجشنبه ۱۸ آوریل، محمد سالم عکاس فلسطینی خبرگزاری رویترز جایزه معتبر بهترین عکس سال بنیاد عکس‌های مطبوعاتی جهان (World Press Photo) را از آن خود کرد.

ایناس ابومعمار زنی ۳۶ ساله است که پیکر بی‌جان خواهر زاده پنج ساله خود را در آغوش گرفته در حالی که تمام اقوام این کودک در پی اصابت موشک رژیم غاصب اسرائیلی به خانه‌شان جان باختند. این عکس نمادی از مقاومت و اندوه عمیق اتفاقات غزه است که دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد.

محمد سالم عکاس برگزیده درباره انتشار این عکس می‌گوید: این عکس را روز دوم نوامبر سال گذشته با عنوان «لحظه‌ای قدرتمند و اندوهناک که بیانگر مفهوم گسترده رویداد‌های نوار غزه است گرفته‌ام.»

وی درباره ثبت این لحظه توصیف می‌کند: «مردم با سردرگمی به این طرف و آن طرف می‌رفتند و با اضطراب به دنبال عزیزان خود می‌گشتند. در لحظه‌ای به این زن که پیکر دخترک را در آغوش گرفته بود و از خود جدا نمی‌کرد، خیره شدم و این فرم را ثبت کردم.»

این عکاس برای دومین بار است که موفق به دریافت این جایزه شده است. او بیش از ده سال پیش نیز با تصویری دیگر از تلفات انسانی غزه موفق به دریافت این جایزه شده بود.

هیات داوران بنیاد عکس‌های مطبوعاتی جهان درباره انتخاب این عکس می‌گویند: این تصویر ترکیبی از توجه و تکریم است که نگاهی همزمان استعماری و واقعی به فقدانی تصور ناپذیر می‌اندازد.

تلخی‌های ماندگار تاریخ

قاب‌های تصاویر ماندگارترین بازمانده‌ها در تاریخ هستند. از اتفاقات اخیر غزه تصاویر زیادی ثبت شده است که باعث‌تر شدن دیدگان بینندگان می‌شود. در برخی از عکس‌ها درد‌ها به تصویر کشیده شده است و در تصاویر دیگر تفاوت شهر غزه در این چند ماه اخیر. اما در میان ثبت این حقایق هستند تصاویری که در اوج جنگ و بمب باران امید به افراد تزریق می‌کند، مانند لبخند آن ۳ کودک که به دوربین خیره شده‌اند.

شاید با دیدن خیلی از این تصاویر ته دلمان امید داشتیم تا هوش مصنوعی آنها را به تصویر کشیده باشد، اما در واقعیت این نبود و برخی از این این قاب‌ها از وضعیت آخرالزمانی آسمان غزه به ثبت رسیده بود. 

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی