Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های همگانی استان چهارمحال و بختیاری با حضور نائب رئیس فدراسیون این ورزش در مرکز این استان برگزار شد. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزازش خبرگزاری تسنین از شهرکرد، بعدازظهر امروز مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های همگانی استان چهارمحال و بختیاری با حضور نائب رئیس فدراسیون این ورزش در مرکز این استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع، انتخابات به دور دوم کشیده شد که در دور دوم مرتضی محمدیان با 8 رای از مجموع 16 رأی به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

احمد گواری در این مجمع اظهار داشت: استفاده از نیروهای متخصص، ماهر، کارآمد و دلسوز اهمیت بسزایی در رشد و پیشرفت ورزش‌های همگانی دارد که باید در انتخابات به آن توجه شود.

وی افزود: قبول مسئولیت در شرایط کنونی بسیار سنگین است و کاندیداها با ورود به این عرصه باید بی‌توقع انتظارات ورزشکاران و مردم را برآورده کنند.

نائب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی بیان کرد: مخاطب ورزش‌های همگانی عامه مردم و ورزشکاران هستند و عدم توان ارزیابی در این رشته از دشواری‌های آن است.

گواری خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری کلاس ورزشی خوبی دارد همچنین افراد شاخصی در کشور در رشته‌های مختلف داشته است.

لرستان| فعالیت‌های ورزش همگانی در کشور گسترش یابدصدیقی: کاروان دانشجویان در یونیورسیاد حامل پیام مهمی است/ در ورزش همگانی و ملی هم کار کردیمبرگزاری اولین جلسه شورای هم‌اندیشی توسعه ورزش همگانی شهر تهران وی گفت: زیرپوشش قرار دادن 50 درصد از مردم استان چهارمحال و بختیاری در ورزش‌های همگانی کاری بسیار دشوار است که امیدواریم رئیس هیئت بتواند در این امر موفق باشد.

نایب رئیس ورزش‌های همگانی تصریح کرد: داشتن برنامه و عدم موازی کاری، حرکت براساس برنامه، توجه به شهرستان‌ها و کمیته‌ها بسیار در پیشبرد اهداف ورزشی با اهمیت است.

 در ادامه این مجمع حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با بررسی‌های انجام شده اعتبارات تفاهم‌نامه برای عملکرد هیئت اختصاص می‌یابد.

وی افزود: باید براساس سند راهبردی ورزش و جوانان حرکت کنیم.

در ادامه این مجمع مرتضی محمدیان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی چهارمحال و بختیاری در مورد برنامه‌های این هیئت گفت: برنامه‌های این هیئت براساس سند راهبردی هیئت ورزش‌های همگانی استان انجام می‌شود.

وی افزود: همکاری همه جانبه با فدراسیون و سایر استان‌ها در توسعه کیفی و کمی ورزش‌های همگانی استان در نظر گرفته می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مصونیت بخشی جامعه از آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه به واسطه ورزش‌های همگانی، گردش و شفافیت مالی و تلاش برای افزایش درآمدهای مالی با رویکرد استفاده از پتانسیل‌های بخش خصوصی به ویژه اختصاص سهم بانوان از اعتبارات، اصلاح، بهبود و توسعه ساختار تشکیلاتی ورزش‌های همگانی با رویکرد تفکر سیستمی از عناوین مهم سند هیئت ورزش‌های همگانی استان چهارمحال و بختیاری است.

وی شرکت در همایش‌ها و سمینارهای تخصصی و برگزاری و میزبانی مسابقات را از اهداف هیئت دانست.

انتهای پیام/ش

R41350/P/S6,54/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همایش ملی دانش سنتی محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست کشور گفت: اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهار محال و بختیاری اولین دستاورد این نشست بود.
سلاجقه در آیین افتتاح این رویداد ملی گفت: چهارمحال و بختیاری با وجود ظرفیت‌های بالای زیستی از جمله استان‌های پیشرو در حفظ محیط‌زیست زیست و منابع این حوزه است که تشکیل دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست
در این استان گام موثری برای مشارکت‌های مردمی، نهادها، سازمان‌ها و گروه‌های فعال مردمی از سراسر کشور را فراهم خواهدکرد.

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان
  • اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری
  • آغاز همایش ملی دانش سنتی محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی