Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@10:59:24 GMT

خودکشی مرموز دختر دانشجو در کتابستان + عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۹۷۱۷

خودکشی مرموز دختر دانشجو در کتابستان + عکس

آیا او براستی خودکشی کرده یا اینکه توسط نیروهای مدعی تقلب و جهت پوشاندن بعضی مسائل پشت پرده تشکیلات دانشجویی حذف شده است؟

به گزارش مشرق، رمان گمشده در غبار نوشته فاطمه استکی از سوی انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد.

گمشده در غبار داستان خودکشی مرموز دختری دانشجوست. دختری که در بحبوحه فعالیت های سیاسی تشکل های دانشجویی وارد دانشگاه شده و جذب یکی از این تشکل ها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راوی داستان دخترعموی شخصیت اصلی ست که حالا با کمک دفترچه خاطرات او و از طریق پیگیری های مختلف سعی در باز کردن گره این کلاف سردرگم دارد.

آیا او براستی خودکشی کرده یا اینکه توسط نیروهای مدعی تقلب و جهت پوشاندن بعضی مسائل پشت پرده تشکیلات دانشجویی حذف شده است؟

این مسئله ای ست که به ظرافت و با جذابیت های داستانی خاص در این اثر به آن پرداخته می شود.

این کتاب در ۳۱۰ صفحه با قیمت ۳۵۰۰۰ تومان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح

به نقل از شبکه الجزیره، «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر با «مارک روته» نخست‌وزیر هلند تلفنی گفتگو و تحولات نوار غزه و تلاش برای برقراری آتش‌بس در این منطقه را بررسی کرد.

دفتر ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که السیسی در این تماس تلفنی تأکید کرد: هر گونه عملیات نظامی در رفح منجر به پیامد‌های فاجعه‌باری برای وضعیت انسانی در غزه و صلح و امنیت جهانی خواهد شد.

همچنین «محمد مصطفی» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین نیز درباره طرح‌های رژیم صهیونیستی و تهدیدات آن برای تهاجم زمینی به رفح هشدار داد.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز از سفر پنهانی «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش و «رونین بار» رئیس سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) به قاهره با هدف بررسی یورش احتمالی به رفح خبر دادند.

بر اساس این گزارش، مسوولان مصر در دیدار با این مقامات صهیونیست، از اینکه عملیات رژیم صهیونیستی در رفح به پناهنده شدن ده‌ها هزار فلسطینی به مصر منجر شود، ابراز نگرانی کردند و گفتند که این امر، امنیت مصر را به خطر می‌اندازد.

تحولات میدانی در نوار غزه حکایت از آن دارد که با وجود مخالفت‌های بین‌المللی و تبعات انسانی عملیات نظامی در منطقه پرجمعیت رفح، رژیم صهیونیستی قصد دارد که این عملیات را انجام دهد.

تاکید مقامات آمریکایی بر ایجاد یک اسکله موقت برای دریافت کمک‌های بین‌المللی در مناطق نزدیک به جاده صلاح الدین نیز حکایت از هماهنگی تل آویو و واشنگتن برای بستن گذرگاه‌های موجود در شمال غزه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو