Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@21:28:14 GMT

خبری بد برای پرسپولیسی ها/ جذب طارمی منتفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۹۷۷۴

مهدی طارمی به پرسپولیس باز می گردد یا به فوتبال اروپا خواهد رفت؟ این سوال روز فوتبال ایران در فصل نقل و انتقالات است و همه منتظر هستند تا ببینند طارمی که در نقل و انتقالات تا تصمیم بگیرد همه را جان به لب می کند چه تصمیمی خواهد گرفت. بهترین و موثق ترین منبع خبری در شرایطی که رسانه ها به خود طارمی به ندرت دسترسی دارند، محمود رضا فاضلی ایجنت مشهور ایرانی است که مدیر برنامه های بسیاری از ستاره های سابق و کنونی تیم ملی ایران و برخی چهره های مطرح فوتبال اروپا نیز بوده، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- فاضلی مدیر برنامه‌های طارمی حدود دو ماه قبل گفته بود که مهدی به تیمی از یک لیگ خوب اروپایی می رود و امروز هم گفت: «مهدی طارمی از دو تیم اروپایی پیشنهاد قطعی و صد در صدی دارد. البته ما برخی پیشنهادها را در همان ابتدا رد کردیم. در حال حاضر بررسی این دو پیشنهاد را در دستور کار قرار داده‌ایم».

فاضلی در مورد اینکه آیا احتمال دارد طارمی قید بازی در اروپا را بزند، گفت: «حقیقت این است علاوه بر دو پیشنهاد موجود منتظر نهایی شدن یک پیشنهاد سطح بالا هستیم. البته دو پیشنهاد کنونی هم پیشنهادهای خوبی هستند ولی پیشنهاد دیگر تیم اروپایی به طارمی ارزنده‌تر است».

فاضلی درباره پیشنهاد هادرسفیلد انگلیس گفت: «این پیشنهاد در رسانه ها مطرح بود اما باید بگویم تیم هایی که طارمی از آن پیشنهاد دارد از انگلستان نیستند و بیشتر از این هم در این باره صحبت کردن را حرفه ای نمی دانم».

فاضلی در پایان گفت: «مهدی برای جمع کردن وسایل خود به قطر رفت و تا جایی که می‌دانم به ایران بازگشته. او از قطر هم پیشنهاد داشت ولی مدتها است تصمیم گرفته این فصل در اروپا بازی کند و تا دو هفته دیگر هم به اروپا می آید و اکنون هم دنبال اخذ ویزا است».

با توجه به گفته های مدیر برنامه طارمی بازگشت این بازیکن ملی پوش به پرسپولیس را باید منتفی بدانیم.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس مهدی طارمی بازیکن سابق پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از برخی رسانه‌های ایتالیایی به نقل از MSN؛ قرار بود مهدی طارمی در تست پزشکی تیم فوتبال اینتر میلان حضور پیدا کند، اما روند قراردادی او با باشگاه پورتو به شکلی بود که تا کنون این اتفاق نیفتاده است.   باشگاه اینتر اصرار دارد تمام برنامه‌های نقل و انتقالاتی طبق برنامه زمانبندی پیش برود و مهدی طارمی باید به زودی در تست پزشکی اینتر شرکت کند. بعد از قهرمانی اینتر در سری آ ایتالیا مسئولان این باشگاه قصد دارند در دیدار حضوری با طارمی در مورد زمان حضور او در این باشگاه گفتگو کنند و توافق نهایی را انجام دهند.   زیلنسکی نیز دیگر خرید باشگاه اینتر است که‌ای روال زمانبندی در مورد او و تمام خرید‌های اینتر انجام خواهد شد. مهدی طارمی با حضور در باشگاه اینتر سالانه ۳.۵ میلیون یورو خواهد بود و ۲ ساله وقابل تمدید تا یکسال است.

دیگر خبرها

  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)