Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از جمع‌آوری انشعابات حدود ۲ هزار دستگاه ماینر توسط برق تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، «عادل کاظمی» با اشاره به لزوم کاهش تلفات انرژی الکتریکی اظهار کرد: استفاده از انشعابات غیرمجاز توسط دستگاه‌های ارز دیجیتال باعث افزایش تلفات انرژی به میزان 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 درصد و افت ولتاژ برای مشترکان واقعی می‌شود.

دیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: دستگاه‌های ماینر(تولید ارز دیجیتال) دارای توان مصرفی برق در رنج‌های مختلف تا چندین کیلووات می‌باشند که کاربران این دستگاه‌ها عمدتا با استفاده از انشعابات غیر مجاز و با استقرار تجهیزات در کارگاه‌های متروکه اقدام به انشعاب‌گیری از شبکه برق فشار ضعیف می‌کنند.

کاظمی ادامه داد: مراکز ارز دیجیتال که بدون ارائه مجوز، نبود تعرفه خاص و استانداردهای فنی لازم در مدار قرار گرفته‌اند، شرکت توزیع نیروی برق تبریز را در پیک تابستان با مشکل جدی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از افزایش مصرف برق و اختلال در شبکه و استفاده غیرمجاز، دفتر حقوقی این شرکت پس از هماهنگی و تعامل با دادستان مرکز استان، موفق به اخذ دستور قضایی مبنی بر جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال با همکاری پلیس فتای استان شده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: اخیراً در مناطق شهرک صنعتی شهید مدنی، باغ معروف، کجوار، جاده اهر و... تعداد زیادی از دستگاه‌های ماینر کشف و ضبط شده است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع حجاب و عفاف هفته عفاف و حجاب عفاف و حجاب ولادت امام رضا ع جشن های دهه کرامت شیراز جنوب کرمان دستگاه ماینر ارز دیجیتال بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان  محمد رئیسی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: سیم پارگی و اتصال شبکه برق در اثر سقوط یا شکستگی اشجار و پرتاب اشیای خارجی یکی از اتفاقات خطرناک در زمان ناپایداری شرایط جوی است، که عدم نزدیک شدن به شبکه برق و رعایت نکات ایمنی در این مواقع بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه آب رسانای قوی جریان الکترونیکی است، اظهار داشت: در شرایط بارانی، به دلیل مرطوب بودن زمین، همه اجسام نزدیک به شبکه‌های برق حالت رسانا (منتقل کننده برق) پیدا می‌کنند و موجب برق گرفتگی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، گفت: متاسفانه مشاهده می‌شود برخی افراد بدون توجه به نکات ایمنی و با ورود به آبگرفتگی‌های سطح شهر به ویژه آبگرفتگی‌های نزدیک شبکه برق باعث ایجاد خطر برای خود و دیگران می‌شوند.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه سیم پارگی و خسارت وارد شده به شبکه برق، ضمن نزدیک نشدن به تاسیسات شبکه، مراتب را بلافاصله از طریق اپلیکیشن «برق من» و سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اطلاع رسانی کنند.

رئیسی اظهار داشت: خارج کردن لوازم برقی حساس از پریز در مواقع ناپایداری شرایط جوی و یا کاهش ولتاژ، مراقبت و انجام تمهیدات لازم در صورت استفاده از برق اضطراری، به تدریج وارد مدار کردن پریز‌های برق پس از قطعی شبکه از جمله نکاتی هست که در زمان ناپایداری شرایط جوی باید رعایت کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی، گا‌ها خسارتی به شبکه برق وارد می‌شود و خاموشی‌های موقتی شکل می‌گیرد که پیشاپیش از صبر و همکاری شهروندان محترم قدردانی می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی