Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از اسکان بیش از ۶۰ هزار نفر روز از آغاز طرح اسکان تابستانی در استان خبر داد.

وی اظهار داشت: طرح ستاد اسکان تابستانی از ۲۵ خردادماه ۹۸ در ۱۹ پایگاه پذیرش مسافران با حضور ۱۲۵ عوامل اجرایی در استان آغاز بکار نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدامینی افزود: ۲۸ هزار و ۴۷۵ نفر در قالب هفت هزار و ۹۱۰ خانوار و ۶۲ هزار و ۱۶۴ نفر روز از آغاز طرح اسکان تابستانی تاکنون در مدارس سراسر استان اسکان داده شده اند.

وی با اشاره به اینکه ۹۱ مدرسه برای اسکان مسافران در چهارمحال و بختیاری آماده سازی شده است، افزود: ۷۵۴ کلاس درس شامل ۹۴ کلاس ویژه، ۴۱۵ کلاس الف و ۲۴۵ کلاس ب در مدارس استان برای اسکان مسافران تجهیز شده است.

انتهای پیام/خ

فعالیت ۱۹ پایگاه پذیرش مسافران در چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اسکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری