Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@02:35:59 GMT

ارزش بیرانوند در سایت ترانسفر مارکت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۰۱۴۷

ارزش بیرانوند در سایت ترانسفر مارکت

سایت ترانسفرمارکت در جدیدترین بروزرسانی خود ارزش علیرضا بیرانوند را ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو اعلام کرده است.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال ایران که عضو باشگاه پرسپولیس تهران است و در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات عملکرد فوق العاده‌ای داشت و همچنین همراه با پرسپولیس در چند سال گذشته جام‌های زیادی را کسب کرده، در جدیدترین بروزرسانی سایت ترانسفرمارکت، ارزش او ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت که در ارزش گذاری بازیکنان معتبر است، بیرانوند را سه میلیون و ۵۰۰ هزار یورو ارزش گذاری کرده که با قیمت روز یورو حدود 50 میلیارد تومان می‌شود. او حدود ۶ ماه قبل ارزش یک میلیون و ۸۰۰ هزاری داشت که اکنون سه میلیون و ۵۰۰ هزار یورو ارزش گذاری شده و اصلی‌ترین دلیل این موضوع، درخشش در تیم ملی و پرسپولیس بوده است که حتی سبب شد تا ویلموتس بلژیکی به او لقب هیولا بدهد.

بیشتر بخوانید:

علیرضا بیرانوند و علی علیپور در پرسپولیس ماندنی شدند

بیرانوند در حال حاضر گرانترین بازیکن باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و هر چند تا سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد، اما درصدد است تا لژیونر می‌شود. بیرانوند هم اکنون با پرسپولیس در ترکیه است و وکیل او از پیشنهاد ۴ کشور اروپایی خبر داده، اما مسئولان تیم سرخپوش درصدد حفظ او هستند.

لازم به ذکر است، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، میلاد محمدی و ... در سایت ترانسفرمارکت با ارزش‌ترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب می‌شوند که سردار در زنیت روسیه، جهانبخش در برایتون انگلیس بازی می‌کند، اما وضعیت میلاد محمدی هنوز مشخص نیست. از سویی دیگر بیرانوند گرانترین دروازه‌بان فوتبال ایران است که از ایتالیا، ژاپن، پرتغال و ... پیشنهاد دارد.

گفتنی است، در پرسپولیس نیز کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی و علی علیپور نیز یک میلیون یورویی هستند که پس از بیرانوند، گرانترین بازیکنان تیم سرخپوش محسوب می‌شوند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو علیرضا بیرانوند ترانسفرمارکت پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا بیرانوند با حضور در کنسرت گروه «تال» به سرپرستی «فرج علیپور» حمایت همه جانبه خود را از همشهری‌هایش در پایتخت نشان داد و در اکثر لحظات حضورش در سالن، در حال همخوانی با حضار و گروه بود.

فرج علیپور هنگام معرفی «علیرضا بیرانوند» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی گفت: «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت «تال» است و از این بابت خوشحالیم؛ علیرضا بیرانوند.»

فرج علیپور که از مشاهیر موسیقی لرستان است در این کنسرت با تکنوازی‌های متعدد و درخشان با ساز کمانچه، بار دیگر درخشید و با تشویق و تحسین متعدد از سوی دوستدارانش در سالن مواجه شد.

ویدئوی حضور بیرانوند در کنسرت گروه «تال» را اینجا ببینید:

کد خبر 844661 منبع: ایسنا برچسب‌ها موسیقی ایرانی كنسرت موسيقى خبر مهم عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر
  • پرسپولیس یک بیرانوند جدید پیدا کرد + عکس
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • ◄ راه‌ آهن سریع‌ السیر فرانسه و فرآیند ارزیابی پروژه‌ ها، ارزش جان و زمان