Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی با بیان‌اینکه دوراز ذهن نیست که فیلمی با موضوع امام‌رضا(ع) بسازم، گفت: آثار خوب درباره حضرت(ع) شامل مرور زمان نمی‌شود و برای مخاطب جذابیت دارد. همچون مجموعه «ولایت عشق» که اثر کاملی بود و توان بازپخش در دوره های مختلف زمانی را دارد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: «محمد صادقی» با اشاره به فعالیت های سینمایی اش در موضوعات تاریخی و مذهبی گفت: من در طی این بیست و چند سال همواره به عنوان بازیگر فعالیت کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگری حرفه سخت و پر مسئولیتی است. در همان مجموعه «ولایت عشق» نیز وظایف سنگینی به عنوان یکی از بازیگران اصلی مجموعه بر عهده داشتم.این مسئولیت ها باعث شده که نتوانم وارد حوزه کارگردانی شوم. اما این موضوع هیچ گاه بعید و دور از ذهنم نبوده است و ممکن است در آینده تولید و کارگردانی یک اثر با موضوع امام رضا(ع) را تجربه کنم.


بازیگر نقش «مامون عباسی» در سریال «ولایت عشق» افزود: چنانچه به یک نوشته خوب برخورد کنم که حتی تاریخی نباشد و در حوزه معاصر با موضوعیت و محور امام رضا (ع) تنظیم شده باشد ممکن است این تولید محقق شود.


وی گفت: به قطع نوشته ای که ارزشمند باشد این انگیزه را در من ایجاد خواهد کرد و کاری که تولید می شود ماندگار و بابرکت خواهد بود. خشت اول و پایه از نظر من نوشته خوب است که چنانچه نویسنده ای بتواند چنین خروجی ارائه دهد افرادی از جمله من را برای ساخت آن نوشته می تواند جذب کند.


صادقی تاکید کرد: متن خوب و بودجه خوب در کنار هم و مکمل هم هستند که به نظر من می توانند تخته پرش و یا یک پایه خوب برای ساخت یک فیلم خوب را ایجاد کنند.


وی در مورد اینکه جشنواره فرهنگی و هنری بین المللی امام رضا (ع) باید بر تولید چه آثار هنری تمرکز کند تا اثر بخشی بیشتری حاصل شود، خاطرنشان کرد: به نظر من در حوزه تولیدات سینمایی و تلویزیونی، فیلم هایی که انسان ها را تشویق و ترغیب به سمت و سوی اخلاق مداری می کند و در عین حال سرگرم کننده است، می تواند انسان ها را به لحاظ احساسات و تفکر دچار تحول کند و بسیار خوب و ارزشمند است.


محمد صادقی تاکید کرد: از نظر من آثار فرهنگی و هنری باید به مردم اخلاق بیاموزد و آنها در این زمینه تشویق کند. ما در جامعه کنونی شاهد روزمرگی هستیم و می بینیم که افراد جامعه از اخلاق در حال فاصله گرفتن هستند که این اتفاق بسیار بدی است.


بازیگر نقش مامون در سریال تاریخی امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: فیلم های متعددی مانند امام رضا (ع) کارهای خوب و کلاسیکی هستند که شامل مرور زمان نمی شوند و هنوز به قوت خود باقی است و برای مخاطب جذابیت دارد. همچون کار ولایت عشق که اثر کاملی بود و توان بازپخش در دوره های مختلف زمانی را دارد.

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع حجاب و عفاف نماز جمعه عفاف و حجاب جشن های دهه کرامت اردبیل هفته عفاف و حجاب شیراز ولایت عشق محمد صادقی امام رضا ع هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به روز ارتش در ۲۹ فروردین، گفت: ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش ضمن اشاره به روز هشتم شوال، اظهار داشت: 99 سال پیش وهابیت که عامل انگلستان بودند، قبور ائمه ما در بقیع را تخریب کردند.

وی افزود: جهان اسلام و تشیع تا به اندازه‌‌ای آن زمان در ضعف بودند که نتواستند به این جسارت و کار مستقیم پاسخ دهند و اگر چه به ظاهر تیم به سرپرستی هویدا به عربستان اعزام شدند، اما اقدام موثری در این زمینه صورت نپذیرفت.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به تدبیر امام راحل در حفظ ارتش جمهوری اسلامی‌، ابراز داشت: ارتش قبل از انقلاب برخلاف آیه و دستور قرآن کریم بود، چرا که قرآن دستور داده آنقدر قوی شود تا دشمن از شما بترسید، اما پیش از انقلاب این گونه نبود و این سوال مطرح است که چرا ارتش نتوانست از تاج و تخت شاهنشاهی دفاع کند و یکی از مهمترین دلایل آن امام راحل بود.

وی با بیان اینکه ارتش برادر ملت است، گفت: 14 روز بعد از روز جمهوری اسلامی پیامی از سوی امام راحل صادر کرد و دستور دادند روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی است و امروز بااطمینان می‌گوییم ارتش در کنار نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند.

حسینی تصریح کرد: آخرین اقدامی که ارتش با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد و دنیا را به تحسین وا داشت، هدف قرار دادن امن‌ترین پایگاه نظامی هوایی اسرائیل بود و با اقتدار منهدم کرد در حالی حالی جزئیات آن هنوز اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: اسرائیل و هم‌پیمانانش تمام توان خود را برای حفظ امنیت خود به‌کار گرفت در حالی که توانست در مقابل بخشی از توان نظامی جمهوری اسلامی مقابله کند و این فرق ارتش جمهوری اسلامی قبل و پس از انقلاب است و از سوی دیگر نیز باید در رأس به وجود رهبر معظم انقلاب افتخار کرد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه امروز دستور مقام معظم رهبر همان دستور امام زمان است، افزود: لازم است انس خود را با قرآن کریم و امام زمان(عج) بیشتر کنیم؛ دیر یا زود ظهور رخ می‌دهد و ما می‌توانیم در این ظهور نقش ایفا کنیم.

وی ضمن اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب اسلامی ابراز داشت: این بیانیه در راستای ظهور امام زمان(عج) است که باید در این راستا خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی را در دستور کار قرار دهیم و راه را پس از ظهر امام زمان با قدرت در پیشش بگیریم.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد