Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:21:06 GMT

دستگیری یک سارق و کشف ۳۰ فقره سرقت در همدان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۰۲۹۱

دستگیری یک سارق و کشف ۳۰ فقره سرقت در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو به ویژه سرقت باطری در یکی از مناطق شهر همدان، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات انتظامی و اطلاعاتی توانستند رد پای فردی را در تعدادی از این سرقت‌ها کشف و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کامرانی صالح بیان کرد: طی بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم در خرداد ماه امسال به اتهام خرده فروشی مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شده که با اخذ مجوز قضایی، نامبرده از زندان همدان به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و راهی زندان شد، گفت: حفاظت از جان و مال و ناموس مردم بر عهده نیروی انتظامی است و پلیس در صورت مشاهده هر گونه بی قانونی و تخلف، با مجرمان و متخلفان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 4666424

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت فرماندهی انتظامی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی چناران گفت: با اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مناطق مختلفِ این شهرستان ۲۳ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.   سرهنگ محمود علائی افزود: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی با هدف پیشگیری از سرقت‌ های خرد، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود.   وی ادامه داد: در این اجرای این طرح مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم‌ منزل، دوچرخه و ابزار‌آلات ساختمانی کشف و ضبط شده است.   علائی افزود: هدف راهبردی طرح‌ های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی،کنترل جرایم، ارتقاء احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم است.   وی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به ‏پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین