Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از کشف 165 کیلو مواد مخدر شیشه در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و استان سمنان در شهرستان "دامغان" خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار"مجید شجاع" اظهار داشت: صبح امروز مأموران پلیس خراسان جنوبی خبری دریافت کردند که قاچاقچیان مقادیری مواد مخدر صنعتی شیشه را از مرزهای شرقی وارد کشور کرده اند و در حال انتقال آنها به شهرهای مرکزی هستند که بلافاصله موضوع پیگیری و تعقیب و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: ردگیری اطلاعاتی و عملیاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی حاکی از این بود که حاملان مواد مخدر با 2 دستگاه خودرو از خراسان جنوبی و شهرستان "طبس" عبور کرده و به طرف شهرستان "دامغان" استان یزد در حرکت هستند که با هماهنگی مقام قضائی و فرماندهی انتظامی استان سمنان، مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان طبس به استان سمنان اعزام شدند.
شجاع افزود: مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی و سمنان در عملیاتی مشترک خوردوی سمند حامل مواد مخدر را در 70 کیلومتری شهرستان"دامغان" شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن 165 کیلو شیشه کشف شد.
وی با اشاره به دستگیری یک متهم در همین رابطه، تصریح کرد: مأموران یک پژو 405 را نیز که خودروی سمند حامل مواد مخدر را اسکورت می کرد توقیف کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شیشه عملیات مشترک پلیسی کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران