Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در این بازدید با تقدیر از همه پزشکان، ‌پرستاران و کارکنانی که برای کاهش مشکلات بیماران در این سفر روحانی تلاش می‌کنند، گفت: خدمت رسانی در حج امسال افزایش یافته و همه کادر درمانی سه درمانگاه جمعیت هلال احمر آماده خدمت رسانی به زائران هستند و تجهیزات به‌کار گیری شده در این سه درمانگاه از سطح مطلوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت هم در بازدید از درمانگاه‌های مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه با اشاره به ارتقاء کیفیت و کاهش هزینه‌ها برای زائران در حج ۹۸، گفت: تجهیزات درمانگاه هلال احمر نسبت به سال‌های قبل ارتقا پیدا کرده است و مشکل خاصی در این درمانگاه‌ها نداریم.

وی با اشاره به تعداد کم مراجعان به درمانگاه‌ها، افزود: تیم درمانی حج برای شرایط بسیار گرم و خستگی‌های پس از انجام اعمال، خود را آماده کرده است و با توجه به شرایط سنی زائران و گرمای هوا در عربستان تعداد مراجعات تاکنون زیاد نبوده است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: جمعیت هلال‌احمر تلاش دارد تا زائران سفری بدون حادثه و سالم داشته و بتوانند با شرایط مساعد جسمی و بدون هیچ بیماری مناسک خود را با آرامش انجام دهند و بهره بیشتری از این سفر روحانی ببرند.

وی با مقدس خواندن فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر، افزود: براساس مذاکرات با طرف عربستانی، حجاج ایرانی مانند سایر حجاج امکان استفاده از مراکز درمانی را دارند و به دلیل عدم تسلط زائران به زبان عربی رابطینی معرفی شدند تا حجاج برای ادامه درمان خود در بمارستان های سعودی مشکل نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمات رسانی خدمت رسانی مراکز درمانی ولی فقیه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر

علیرضا ایرندگانی گفت: باتوجه‌به اعلام فعالسازی دستورالعمل مدیریت سیل در حوزه سلامت و آماده‌باش کلیه مراکز درمانی و امدادی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در جنوب استان در حالت آماده‌باش کامل است.
 
  وی افزود: باتوجه‌به اعلام هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی همچنین سازمان اورژانس کشور شروع شرایط وضعیت قرمز از اوایل سه‌شنبه ۲۸ فروردین شروع و تا اواخر پنجشنبه ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت.
 
ایرندگانی خاطرنشان کرد: بر اساس این دستورالعمل کلیه نیروها در مراکز امدادی، درمانی در حالت آماده‌باش هستند و همچنین باتوجه‌به احتمال بروز آب‌گرفتگی و انسداد محورهای مواصلاتی اقداماتی مانند انتقال بیماران پرخطر و مادران باردار در مناطق صعب‌العبور یا در مسیر سیلاب به مراکز ایمن در دستور کار قرار گرفته و همچنین با تشکیل جلسات درون و برون‌سازمانی (فرمانداری) و لغو کلیه مرخصی‌ها اقداماتی از جمله فعالسازی گروه مجهزهای واکنش سریع، شناسایی بیماران خاص و تکمیل و تجهیز پایگاه‌های اورژانس و دیگر مراکز بهداشتی درمانی آمادگی خود را برای شرایط پیشرو اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان