Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ اعضای کلینیک صنعت بسیج مهندسین صنعتی اراک با حضور در محل شرکت آونگان ، ضمن بازدید از خطوط تولید دکل انتقال برق این کارخانه ، با ظرفیت های بالقوه این شرکت نیز آشنا شدن

مهندس عباس موزونی مدیر کانون بسیج مهندسین صنعتی اراک در این رابطه گفت : کارخانه آونگان یکی از کارخانه‌های مستقر در اراک است که در زمینه تولید زیرساخت‌ها و تجهیزات در حوزه‌های برق قدرت، مخابرات و صنایع نفت و گاز همچنین در زمینه تولید اسکوترها و موتورسیکلت‌های برقی فعالیت می‌کند که در سال ۱۳۵۳ افتتاح شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید اصلی این شرکت، دکل انتقال نیرو و دکل مخابراتی است.

مهندس موزونی افزود : این قبیل بازدیدها با هدف آشنایی مهندسین بسیجی با فضای محیطی کارخانه ها و اهمیت ظرفیت های موجود شهرستان جهت فعالیت شرکتهای دانش بنیان و حضور مهندسین بسیجی در عرصه تولید برگزار می گردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی شهر صنعتی البرز بازدید کرد و مشکلات و مسائل این واحد‌ها را مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار قزوین در ابتدا از شرکت دارو شیشه استان، تولید کننده انواع محصولات پوکه شیشه‌ای اعم از آمپول، ویال، کارپول و کارتریج بازدید به عمل آورد.

این مجموعه تولیدی با بهره گیری از ۵۰ خط تولید دارای ظرفیت تولید سالانه یک میلیارد پوکه شیشه دارو، توانسته همچنان مشتریان بازار داخلی و بین المللی خود را حفظ کند.

استاندار قزوین در ادامه سفر خود از مجموعه تولیدی کاشی و سرامیک الوند مستقر در شهر صنعتی البرز بازدید کرد.

این مجموعه تولید کننده کاشی دیوار، سرامیک کف پرسلان لعابدار، پرسلان تکنیکال، پرسلان شوگر افکت، قطعات دکوری پرسلان لعابدار فول پولیش در ابعاد مختلف است که با تولید ۳۰ هزار فرصت شغلی، سالانه ۷۲ میلیون متر مربع کاشی تولید می‌کند.

استان قزوین با دارا بودن یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی، از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی بهره‌مند است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!