Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@15:34:24 GMT

توقیف دو تن گوشت از یک هتل ۵ ستاره مشهد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۰۷۵۳

توقیف دو تن گوشت از یک هتل ۵ ستاره مشهد

رئیس شعبه سیار سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان این مطلب به ایرنا افزود: طی دیروز و امروز، یکشنبه ۲۳ تیر، تعداد چهار هتل پنج ستاره در محدوده حرم مطهر رضوی با حضور بازرسان دامپزشکی و مرکز بهداشت منطقه پنج مشهد و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مورد بازرسی قرار گرفت.

امید جلیلی گفت: در این بازرسی‌ها، سردخانه یک هتل پنج ستاره به دلیل شرایط غیر اصولی انجماد و عدم تجهیز به تونل انجماد مهر و موم و دو هزار کیلوگرم گوشت موجود در این سردخانه توقیف شد و این گوشت‌ها هم اکنون توسط دامپزشکی در دست آزمایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: از هتل دیگری نیز ۱۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ گذشته و فاسد کشف و در محل معدوم شد.

جلیلی افزود: همچنین ۱۰۰ قوطی رنگ غیرمجاز قاچاق نیز از این هتل کشف شد.

وی تصریح کرد: بازرسی‌ها تا پایان ایام پیک مسافری در مشهد ادامه دارد.

تعداد پرونده‌های وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی طی سه ماه نخست امسال ۱۰ هزار و ۹۷۲ فقره و تعداد پرونده‌های مختومه ۱۰ هزار و ۲۸۳ فقره بوده است.

کد خبر 447718

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی