Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@02:34:25 GMT

سارق حرفه‌ای همدانی در دام قانون

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۰۷۶۴

سارق حرفه‌ای همدانی در دام قانون

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان همدان، از دستگیری یک سارق داخل خودرو و کشف ۳۰ فقره سرقت در این استان خبر داد. تاریخ انتشار: 16:51 - 23 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۱۹۲

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "کامرانی صالح"، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو به ویژه سرقت باطری در یکی از مناطق شهر همدان، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند رد پای فردی را در تعدادی از این سرقت‌ها کشف و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم در خرداد ماه امسال به اتهام خرده فروشی مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شده که با اخذ مجوز قضائی، نامبرده از زندان همدان به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به این که متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و مجددا راهی زندان شد، گفت: حفاظت از جان، مال و ناموس مردم بر عهده نیروی انتظامی است و پلیس در صورت مشاهده هر گونه بی قانونی و تخلف، با مجرمان و متخلفان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرقت سارق پلیس خودرو کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد