Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسن رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تعداد دانش آموزان ۹ نفر بوده و نه ۱۰ نفر، اظهار کرد: این دانش آموزان در سد لتیان گم نشده بودند، بلکه دانش آموزان مستقر در اردوگاهی بوده و در جزیره‌ای محصور شده بودند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان سوار بر یک قایق بادی بودند که قایق سوراخ شده و باعث شده دانش آموزان در جزیره‌ای وسط دریاچه محصور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه دانش‌آموزان در سلامت هستند و هلال احمر هم در همانجا مستقر است و هلی کوپتر برای نجات دانش آموزان اعزام شده است.

بر اساس این گزارش، ظهر امروز یک‌شنبه ۲۳ تیرماه رئیس اورژانس تهران از مفقود شدن حدود ۱۰ دانش‌آموز در سد لتیان خبر داده و اعلام کرده بود: حوالی ساعت ۱۲ امروز احتمال غرق شدگی چند دانش‌آموز به سازمان اورژانس اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در انتهای اتوبان بابایی به سمت شرق، جاده پارچین، رودخانه خوجیر اعزام شدند.

در پی گزارش این حادثه، خروجی سد لتیان به گفته رئیس سد، کاهش یافته است. سلیمی - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر - نیز با تأیید پیدا شدن دانش آموزان مفقودی در سد لتیان، گفت: مأموران امداد و نجات در حال حاضر در حال تلاش برای نجات و رهاسازی و انتقال آن‌ها به مکان امن هستند.

کد خبر 447695

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر استان خوزستان با جمعی از فعالان اقتصادی، صنعتی و نمایندگان شرمت‌های دانش بنیان در اتاق بازرگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که رئیس کل دادگستری، مدیرکل ثبت اسناد و املاک و اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معاون و کشاورزی استان خوزستان و همچنین مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت نیز حضور داشتند، بابایی با اشاره به نقش بسیار حائز اهمیت قوه قضائیه در تحقق شعار سال گفت: سازمان ثبت از دو سال پیش باز تعریف سامانه‌های حوزه ثبت شرکت‌ها را آغاز کرده و با جدیت به دنبال رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خود کاربری است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به امکانات جدید ایجاد شده از جمله امضا و پرداخت الکترونیکی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: با این اقدام بالغ بر ۴۱۷ هزار نفر از مراجعین حضوری حوزه ثبت شرکت‌ها حذف شد.

بابایی با بیان اینکه تا پایان تیرماه سال جاری چهره‌ی جدید و هوشمندی از خدمات ثبت شرکت‌ها با راه اندازی رسمی سامانه جامع آن ارائه می‌شود اظهار داشت: با این اقدام ثبت شرکت در سراسر کشور به یک ساعت و کمتر خواهد رسید.

تشریح بند (چ) ماده ۴ قانون جهش تولید دانش بنیان و لزوم اقدام پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد جهت بهره مندی از ظرفیت‌های این قانون برای تثبیت مالکیت‌ها و استفاده از سند رسمی جهت وثیقه دریافت تسهیلات و رایگان بودن هزینه تهیه نقشه و مستندسازی برای دریافت اسناد شرکت‌های دانش بنیان پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد از دیگر مواردی بود که وی به آن‌ها اشاره کرد.

وی با تقدیر از پیگیری رئیس کل دادگستری کل این استان در پیگیری سیاست‌های دستگاه قضائی، از رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و مدیرکل ثبت استان خواست با استفاده از ظرفیت‌های قوه قضائیه و برگزاری نشست‌های منظم و مداوم با فعالان اقتصادی و شرکت‌های دانش بنیان و بازدید از فعالیت آنها، نسبت به رفع موانع در سطح استان اقدام و در صورت لزوم، موانع و مشکلاتی را که نیاز به پیگیری در سطح کشوری دارند به قوه قضائیه و سازمان ثبت منعکس کنند.

وی همچنین از آمادگی مسئولین مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت جهت برگزاری جلسات وبیناری و حضور میدانی برای تسهیل در امور ثبت مالکیت‌های معنوی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی خبر داد.

ابوالفضل نصیری مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت نیز با اشاره به برگزاری این نشست‌ها در سایر استان‌ها گفت: با دستورات رئیس سازمان ثبت، حداکثر تلاش خود را جهت ارتباط گسترده با اقشار مختلف و متقاضیان خدمات ثبت شرکت‌ها و رفع موانع با راهکارهای ابتکاری برای تحقق عملی شعار سال در این حوزه مأموریتی به کار خواهیم بست.

وی افزود: با عملیاتی شدن سامانه جامع ثبت شرکت‌ها، تحول عظیمی برای صاحبان مشاغل و تولید ایجاد خواهد شد.

کد خبر 6087283

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان