Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@20:04:12 GMT

بی میلی عثمان دمبله برای ترک بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۰۹۴۱

بی میلی عثمان دمبله برای ترک بارسلونا

ستاره جوان فرانسوی هیچ علاقه ای به ترک بارسا در شرایط کنونی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، عثمان دمبله دو سال پیش و با حرف و حدیث های بسیار با قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو به بارسلونا پیوست تا جانشین نیمار شود اما نه تنها اینطور نشد که تداوم بی انضباطی ها و نیز مصدومیت های متوالی او سبب شد تا حتی از ترکیب اصلی نیز فاصله بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او 5 می به دلیل مصدومیت غیرمنتظره در بازی مقابل سلتا، هفته های پایانی فصل را از دست داد ولی امروز پس از دو ماه مصدومیت به شرایط بازی رسیده و بدون مشکل فردا در تمرینات پیش فصل حاضر خواهد شد. 

بارسا دو روز پیش کار انتقال گریزمان را نهایی کرد تا شرایط دمبله برای رسیدن به ترکیب اصلی دشوارتر شود با این حال او به سران بارسا اطلاع داده است که تمایلی برای جدایی ندارد و می خواهد فصل بعد نیز به فوتبال خود در بارسلونا ادامه دهد.

گفته می شود در صورت جدی شدن بازگشت نیمار، بارسا دمبله را به پی اس جی پیشنهاد خواهد داد اما او در حال حاضر علاقه ای به جدایی ندارد.

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند

به گزارش "ورزش سه"، هنوز مشخص نیست که آیا ژاوی قصد دارد به تصمیمی که پیش از این مبنی بر ترک بارسلونا در پایان فصل اعلام کرده بود پایبند بماند و از این تیم جدا شود یا مدیران این باشگاه موفق می‌شوند او را به ادامه حضور در این تیم متقاعد کنند. 

بسیاری از منابع نزدیک به این مربی و بارسا می‌گویند که شرط اصلی او برای ادامه حضورش روی نیمکت بارسا این است که این باشگاه بتواند چند ستاره سرشناس را به خدمت بگیرد و به نظر می‎‌رسد که دکو در حال برنامه‌ریزی است تا این خواسته را برآورده کند. 

روزنامه اسپورت مدعی شده است که برنامه اصلی مدیران بارسلونا این است که بتوانند ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو را پس از پایان مهلت قراردادهای قرضی‌شان هم همچنان در این تیم حفظ کنند و برای این کار باید با اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی به توافق برسند. 

اما این پایان راه نیست و یک هافبک دفاعی و یک وینگر چپ هم در برنامه‌های بارسا قرار دارند. هرچه شرایط مالی این باشگاه به آنها اجازه نمی‌دهد که مبلغ قابل توجهی را برای خرید بازیکن در این دو پست هزینه کنند اما آنها تلاش‎‌شان را در این زمینه به کار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • ببینید | به آتش کشیدن پیراهن عثمان دمبله توسط هواداران بارسلونا!
  • توهین بارسایی‌ها به دمبله: بیا این پول را بگیر خائن!
  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو
  • عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • توهین به دمبله و تشویق ام باپه توسط هواداران بارسلونا / فیلم
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!