Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:08:14 GMT

سیستم پیجینگ مطلوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۱۰۳۹

سیستم پیجینگ یا همان سیستم فراخوان یکی از الزامات سازمان‌ها و شرکت‌ها و اماکن عمومی به شمار می‌رود اما یک سیستم پیجینگ مطلوب واجد چه ویژگی‌هایی است؟

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام پارس سیستم دلتا،  سیستم پیجینگ در سازمان‌ها و کسب‌وکارهای امروزی کاربرد فراوانی دارد و کمتر روزی می‌گذرد بدون آن که صدای فراخواندن یک فرد یا اعلام یک موضوع از سیستم‌های پیجینگ پارک، مترو، بیمارستان، شرکت‌های دولتی و خصوصی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به گوش ما نرسد. برخلاف سیستم‌های پیجینگ نسل قبل که آنالوگ بودند و راه‌اندازی آنها مستلزم کابل‌کشی دست و پاگیر و پردردسر بود، سیستم‌های پیجینگ نوین که توسط شرکت پارس سیستم دلتا عرضه می‌شوند نیاز به کابل‌کشی مستقل ندارند و راه‌اندازی و مدیریت سیستم در بستر شبکه، به سادگی انجام می‌شود. در ادامه برخی ویژگی‌های یک سیستم پیجینگ مطلوب را می‌خوانید.

همه چیز در کیفیت صدا خلاصه می‌شود

هدف نهایی از نصب و راه‌اندازی یک سیستم پیجینگ، فراخوانی و اطلاع‌رسانی است بنابراین اگر مدعی شویم همه چیز در کیفیت صدایی که سیستم پیجینگ پخش می‌کند، خلاصه می‌شود سخن به گزاف نگفته‌ایم. کیفیت و چیدمان صحیح بلندگوها در ایجاد خروجی صدای مناسب از سیستم پیجینگ نقش مهمی دارد. ضمنا اگر سیستم پیجینگ مجموعه بزرگی را پوشش می‌دهد و خواهان صدای بلندتر باشید باید از تجهیزات دیگری مثل آمپلی فایرها و اینترکام‌ها استفاده کنید.

شرکت پارس سیستم دلتا آمادگی دارد در زمینه انتخاب سیستم پیجینگ مناسب کسب‌وکارها و تجهیزات و ملزومات لازم برای این سیستم، به متقاضیان مشاوره رایگان ارائه کند. نکته قابل ذکر دیگر این که در سیستم پیجینگ دلتا – که یک سیستم ساخت داخل و دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش کامل است - شما می‌توانید اسپیکرهای ستونی دلتا، اسپیکرهای سقفی دلتا، اسپیکرهای شیپوری و اینترکام‌های دلتا را روی بستر شبکه کنترل کنید.

سهولت نصب و گسترش سیستم

یک ویژگی مهم در سیستم پیجینگ مطلوب این است که نصب و راه‌اندازی آن به سادگی انجام شود. سیستم‌های پیجینگی که نیاز به کابل کشی‌های مجزا و پیچیده داشته باشند، مطلوب نیستند چرا که نصب و راه‌اندازی و برطرف کردن معایب آنها دشوار است. بهترین سیستم‌های پیجینگ، سیستم‌هایی هستند که بر بستر شبکه راه‌اندازی شده و تمام تجهیزات آن از طریق کابل شبکه به یکدیگر متصل شوند. اگر شرکتی از سیستم پیجینگ آنالوگ استفاده می‌کند یا سیستم آنها از صدای رسا برخوردار نیست نیز برای ارتقاء سیستم پیجینگ خود می‌تواند از آمپلی‌فایرهای تحت شبکه استفاده کند و این قابلیت توسط شرکت پارس سیستم دلتا، قابل ارائه است. علاوه بر این سیستم پیجینگ مطلوب باید این ظرفیت را داشته باشد که در صورت نیاز بدون دردسر و هزینه آنچنانی، گسترش یابد.

امکان مدیریت از راه دور

ویژگی مهم دیگری که یک سیستم پیجینگ مطلوب و کارآمد را متمایز می‌کند امکان مدیریت سیستم پیجینگ از راه دور است. اگر سیستم پیجینگ شما این قابلیت را داشته باشد نیازی به حضور فیزیکی در محیط سیستم پیجینگ نخواهید داشت و می‌توانید از طریق اتصال از راه دور (ریموت کنترل) به هدایت و پیکربندی تنظیمات سیستم بپردازید.

امکان اتصال به سیستم تلفنی سازمان

اتصال سیستم پیجینگ به سیستم تلفن یک سازمان یا شرکت قابلیتی است که بسیاری از سازمان‌ها و کسب‌وکارها به آن نیاز دارند. تنظیماتی که سیستم پیجینگ را به سیستم تلفن کسب و کار یا شرکت شما متصل می‌کند در اختیار خود شماست و می‌تواند منطبق با موضوع کسب‌وکار شما باشد. فراخوان ها و پیام‌هایی که در پی یک تماس به صورت خودکار برنامه‌ریزی و پخش شوند، در افزایش بهره‌وری سازمان و شرکت تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

برای آشنایی و سفارش سیستم‌های کارآمد پیجینگ  به سایت شرکت پارس سیستم دلتا - ارائه دهنده راهکارهای هوشمند ارتباطی در حوزه فناوری اطلاعات – به آدرس http://psdelta.com مراجعه کنید و یا با شماره ۰۰۰ ۵۷۹۲۱ ۰۲۱ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كسب و كار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واتس‌اپ جذاب‌تر از همیشه

ایتنا - پیام‌رسان واتس‌اپ با راه‌اندازی قابلیت تولید و تبدیل بلادرنگ متن به تصویر که با استفاده از هوش مصنوعی Meta AI صورت می‌گیرد، علاوه بر افزودن جذابیتی دوچندان به این پلتفرم در رقابت با تلگرام نیز دست پیش را دارد.
متا از راه‌اندازی قابلیت تبدیل بلادرنگ متن به تصویر در پیام‌رسان واتس‌اپ خبر داد. این ویژگی که در حال حاضر به صورت آزمایشی تنها برای کاربران داخل آمریکا راه‌اندازی شده، به زودی قرار است بصورت گسترده‌تر در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد.

متا در بیانیه‌ای مطبوعاتی عنوان کرد این ویژگی به کاربر کمک می‌کند به محض تایپ کلمات در ابزار Meta AI، تصویر مورد نظر خود را دریافت کند‌. با اضافه‌شدن جزئیات بیشتر به متن، هوش مصنوعی واتس‌اپ در لحظه تصویر مدنظر شما را تغییر می‌دهد.

در مثالی که متا در این بیانیه ارائه کرده، با تایپ عبارت «یک بازی فوتبال را در مریخ تصور کن» مشاهده می‌کنید که در حین تایپ‌شدن متن، بازی فوتبال معمولی به سرعت تغییر حالت می‌دهد و در نهایت زمین بازی در سیاره مریخ به‌نمایش درمی‌آید.

متا خاطرنشان کرد کاربرانی که وارد طرح بتای جدید شده‌اند، برای دست‌یابی به قابلیت مورد بحث باید پس از ورود به سرویس Meta AI در واتس‌اپ، جمله مدنظر خود را به‌صورت انگلیسی با عبارت Imagine بنویسند.

 

به گفته متا کاربر می‌تواند با نسخه جدید Meta AI هر تصویری را که می‌خواهد، متحرک کند. ضمن اینکه استفاده از مدل زبانی بزرگ Llama 3 (زیربنای سرویس Meta AI) تصاویر واضح‌تر با کیفیت‌ بالاتری را تولید می‌کند و در نمایش متن‌های موجود در تصاویر، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

متا دسترسی به قابلیت تولید بلادرنگ تصویر را تاکنون برای کاربران واتس‌اپ در آمریکا و کاربران نسخه وب Meta AI فراهم کرده است. این ویژگی بخشی از مجموعه‌قابلیت‌های جدید متا با تمرکز بر هوش مصنوعی است که امروز برای پلتفرم‌های اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر نیز منتشر شده است.

این ویژگی جدید و منحصربفرد که از سوی واتس‌اپ ارائه شده، قطعا برای مدیران این پیام‌رسان برگ برنده‌ای خواهد بود تا تلگرام را شکست داده و از این پلتفرم محبوب پیشی بگیرند.

دیگر خبرها

  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • آنچه ابن سینا می‌تواند در مورد هوش مصنوعی به ما بیاموزد
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • گزارش رسانه آمریکایی از ویژگی مشترک جنگ‌های اوکراین و ایران و اسرائیل
  • ویژگی‌های یک بشقاب غذای سالم
  • واتس‌اپ جذاب‌تر از همیشه
  • نقش هکرهای روسی برای خرابکاری در شرکت‌های آب آمریکا
  • سیستم VAR چینی در راه ایران