Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش گروه بین‌الملل تقریب به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در شهرک "حومین التحتا" گفت: هدف قرار دادن نمایندگان لبنان از سوی آمریکا به منزله هدف قرار دادن نمایندگان ملت است.
وی افزود: امروز تحریم‌های اقتصادی را علیه ما به کار می‌گیرند که این به منزله تجاوزی حقیقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نعیم قاسم گفت: می خواهید نظراتتان را به ما تحمیل کنید؟ اگر نمایندگان یا مسئولان یا یک حزب و یا هرچیز دیگری را در فهرست تحریم‌ها و فشارهای خود قرار دهید عزم و اراده ما بیشتر خواهد شد و موجب می شود که ما به پیروزی خود در این نبرد فکر کنیم.

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه اظهار داشت: امروز کل دنیا به تلاش‌های مکرر و تجاوزهای مکرر آمریکا علیه ایران مشغول است. ایران چه کرده است که آن را هدف قرار می دهند؟ دلیل این همه فشار علیه ایران چیست؟ ایران شایستگی خود در رهبری محور مقاومت و حمایت از ملت های منطقه و مقاومت را ثابت کرد و توانست دستاوردهای زیادی محقق کند.
وی تصریح کرد: اگر ایران و حمایت‌های این کشور نبود مقاومت در لبنان و سوریه پیروز نمی شدند و عراق آزاد نمی شد و یمن مقاومت نمی کرد. کل ملت های منطقه مدیون حمایت های گسترده انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای هستند.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به اینکه پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که می‌توان آن را«وعده صادق» نامید نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات مقتدرانه راهبردی، رژیم صهیونیستی را مورد حمله موشکی خود قرار دادند اظهار داشت: بی‌تردید این حمله موشکی نشان از اقتدار دولت جمهوری اسلامی ایران و امت اسلامی بوده که به رخ جهانیان کشید.

وی تصریح کرد: دولت‌هایی که خود را برتر منطقه می‌دانستند و استکبار جهانی از آنها حمایت می‌کرد و رژیم صهیونیستی که خود را قلدر منطقه تصور کرده و گمان می‌کرد هر چه در منطقه بگوید و در کشورهای منطقه بخواهد انجام می‌دهد، اما در شب گذشته با یک عملیات پیچیده همه آن اقتدار پوشالی اسرائیل را درهم کوبید و توانست یک بار دیگر امید را در بین امت‌های مظلوم منطقه بیافریند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرموده‌اند که از کیان ملت ایران اسلامی و تمامی امت اسلامی دفاع خواهم کرد و از سوی دیگر هر زمان ملت ایران بخواهد، همواره با پیروی از منویات رهبری آماده فداکاری بوده است و هر صحنه‌ای که لازم بوده حاضر بوده‌اند و با کمال اقتدار در مقابل استکبار مقاومت کرده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر حوزه مقاومت به اندازه‌ای گسترده شده است که نسخه رژیم پوشالی و جرثومه فساد و تباهی را در هم بپیچد و اقتدار امت اسلامی را یک بار دیگر به رخ جهانیان کشیده است.

ماموستا کلشی‌نژاد با تقدیر از دلاورمردان و رزمندگانی که همواره برای پیشرفت و توسعه امت اسلامی در همه جای دنیا حاضر بوده و فداکاری کرده‌اند و اجازه نداده‌اند خون شهدا هدر برود و امت اسلامی مدیون خون شهدا است اظهار داشت: باید بر مادرانی که چنین سربازان و فرزندانی را با کمال صبر و مقاومت تربیت کرد‌ه‌اند که بتوانند برای دفاع از اسلام و امت اسلامی و مردم مظلوم غزه در صحنه‌ها و سنگرهای مختلف تلاش کنند آفرین گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا
  • شیخ نعیم قاسم: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه