Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@09:42:31 GMT

کشف ۱۱۰میلیارد ریال کالای قاچاق در تنگستان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۱۴۹۳

کشف ۱۱۰میلیارد ریال کالای قاچاق در تنگستان

درعملیاتی حساب شده اطلاعاتی و پلیسی یک محموله انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در بخش "ساحلی " شهرستان تنگستان کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، فرمانده انتظامی استان بوشهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس بر فعل و انفعالات قاچاقچیان حرفه ای موقعیت مکانی یک محموله بزرگ قاچاق در محدوده شهرستان تنگستان مورد شناسایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار خلیل واعظی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله بزرگ قاچاق را در موقعیتی مناسب در بخش ساحلی تنگستان تخلیه کنند که پس از اطلاع از حضور و عملیات پلیس به سمت آب های بین المللی متواری شدند.

وی ادامه داد: در پی درخواست پلیس و با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران شناور حامل قاچاق در آب های سرزمینی توقیف و به ساحل هدایت شد.

واعظی اظهار داشت: در بازرسی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تنگستان از این شناور حدود ۴۰۰ ماینر و متعلقات مربوطه (قابل استفاده در استخراج ارز دیجیتال )،۱۸۵ دستگاه تلفن همراه و تبلت ،۲۴۰ دستگاه ساعت ،۱۳۵۹ بسته تنباک و یکهزارو ۵۵۵ بسته انواع سیگار و مقادیری اقلام ممنوعه کشف شد.

وی افزود: در این رابطه تاکنون یک نفر متهم دستگیر و یک فروند شناو توقیف شده است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان همزمان با طرح نوروزی

ایسنا/گیلان مدیرکل صمت گیلان گفت: بازرسان این اداره کل موفق به کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۳۶ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال شدند.

تیمور پورحیدری امروز، ۶ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر، گفت: این اقلام در طول اجرای طرح تشدید نظارت‌ها ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز که از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، کشف شده است.

وی افزود: در طول این مدت ۲۱۳ فقره بازرسی در حوزه قاچاق کالا و ارز صورت پذیرفت که تعداد ۳۶ تخلف محرز و تعداد ۴۲۲۶ قلم کالای قاچاق کشف شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان درخصوص کشف کالاهای دخانی قاچاق نیز تصریح کرد: در این بازرسی‌ها تعداد ۸۲۴۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۸۷ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال کشف شد.

پورحیدری همچنین از کشف ۶۹ دستگاه تلفن همراه قاچاق در استان خبر داد و بیان کرد: این تعداد در طول اجرای طرح نظارتی کشف شد که ارزش ریالی تلفن‌های همراه قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد و ۹۳۲ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۴۴ مورد اقلام ورزشی به ارزش ریالی چهار میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال کشف شد.

مدیرکل صمت گیلان در پایان با اشاره به اینکه طرح ویژه بازرسی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: شهروندان در سراسر استان با مشاهده هرگونه تخلف با شماره تماس ۱۲۴ این اداره کل تماس گرفته تا توسط بازرسان در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد
  • محموله شیرآلات قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان همزمان با طرح نوروزی
  • کشف قاچاق کالای پزشکی در شهریار