Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران از برگزاری جشن‌های سالروز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران خبر داد. تاریخ انتشار: 17:51 - 23 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۲۴۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، محسن محمدیان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد فرخنده حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام، ارتقاء و همبستگی اجتماعی بر اساس هویت و سبک زندگی، گسترش و تعمیق شناخت بیشتر شهروندان از الگو‌های دینی و نیز گسترش فرهنگ مهربانی نشاط در مکان‌های عمومی را از اهداف برگزاری این برنامه‌ها اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح برنامه‌های ویژه سالروز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام گفت: به منظور ایجاد فضای شاد و با نشاط و با توجه به ظرفیت فرهنگی گذرگاه‌های مترو و با مشارکت و همکاری سازمان‌ها و موسسه‌های مردم نهاد و اجتماعی ویژه برنامه‌های جشن میلاد در ایستگاه‌های منتخب برگزار می‌شود. به همین منظور در ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر (عج) و با مشارکت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت با همکاری سازمان بهزیستی کشور جشن بزرگ سالروز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود و دراین برنامه گروه‌های مختلف هنری به اجرای برنامه می‌پردازند. همچنین در حاشیه این برنامه مراسم افتتاحیه نمایشگاه خدمات بهزیستی در جریان سیل اخیر در کشور را شاهد خواهیم بود.

همچنین جشن سالروز میلاد "امام مهربانی" در سه ایستگاه تجریش، امام خمینی (ره) و ابن سینا نیز با حضور مسافران شهر زیرزمینی و اجرای گروه‌های هنری سرود، موسیقی، همخوانی و تواشیح برگزار می‌شود.

محمدیان با اشاره به مشارکت سازمان‌ها و موسسه‌های مردم نهاد در اجرا و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در مترو عنوان کرد: کارشناسان فرهنگی با شناسایی گروه‌های مردم نهاد برنامه‌های متنوعی را جهت استفاده مسافران مترو برنامه ریزی و اجرا می‌کنند. در این خصوص برنامه گوهرشاد با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری منطقه ۱۳ در ایستگاه میدان شهدا با حضور گروه‌های فرهنگی و هنری و جمعی از خادمین حرم متبرک حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها به اجرای برنامه می‌پردازد. ضمن اینکه ویژه برنامه‌ی فرهنگی "از ابوالحسن به عبدالعظیم" با موضوع ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی در ایستگاه تجریش برگزار می‌شود که این برنامه با مشارکت موسسه فرهنگی، هنری و خیریه منتظران منجی اجرا و در آن با پذیرایی از مسافران، لوح فشرده "هدیه‌ای از امام مهربانی ها" با موضوع سبک زندگی توزیع می‌شود. همچنین با هدف ترویج فرهنگ کمک و رعایت حال افراد کم توان و سالمندان نمایشگاه عکس خوبی را معروف کنیم با مشارکت فرهنگسرای رازی در ۵۰ قاب در ایستگاه امام خمینی (ره) مورد بازدید مسافران مترو قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو شهرداری ولادت امام رضا دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی