Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@22:08:27 GMT

کشف219 کیلو حشیش

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۱۵۵۵

کشف219 کیلو حشیش

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری ضمن اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس شهرستان رودبارجنوب با انجام یک سری کار اطلاعاتی و با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از دپوی مقادیری موادمخدر در یک منزل مسکونی در این شهر با خبر شدند.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری چند تیم از پلیس های تخصصی ضمن هماهنگی قضائی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از این محل219 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ناظری با اشاره به تلاش پلیس برای شناسائی و دستگیری فرد یا افراد مرتبط با این محموله یادآور شد: پلیس استان کرمان در راه مبارزه با معضل قاچاق موادمخدر به صورت شبانه روز تلاش و در این راستا بر جغرافیای استان و اقدامات اطلاعاتی احاطه خوبی دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق ماموران پلیس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد رضا رادان با بیان اینکه بهبود معیشت کارکنان انتظامی با اولویت تمرکز بر خانه های سازمانی مورد تاکید و دغدغه اصلی ما است، گفت: دومین اولویت انتظامی، هوشمندسازی پلیس است.

وی افزود: معماری پلیس آینده، برخورد قاطع با سارقان، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا در سال ۱۴۰۳ است.

رادان به انجام نظارت های ستادی در سطح استان پرداخته و تصریح کرد: بازرسی های لازم از عملکرد هر رده بر اساس اولویت های سال گذشته و در تمامی ماموریت ها انجام می شود و در پایان جمع بندی نظارت ستادی انجام خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ۶ اولویت انتظامی، خاطرنشان کرد: بهبود معیشت کارکنان انتظامی با اولویت تمرکز بر خانه های سازمانی مورد تاکید بوده و مسکن دغدغه اصلی همه ما است.

رادان با اشاره به هدف گذاری برای ساخت ۱۰۰ هزار خانه سازمانی در کشور، ابراز کرد: سهم استان زنجان از این خانه های سازمانی سهم قابل توجه و کم سابقه ای است و عقب ماندگی ها در این خصوص باید جبران شود.

وی به ماهیت ماموریت های پلیس در سطح جامعه پرداخته و عنوان کرد: ما در ماموریت های انتظامی باید بدانیم که این موفقیت ها همواره شامل لطف خداوند متعال است وگرنه هنر ما بدون لطف پروردگار هیچ است.

رادان با بیان اینکه زنجان یادآور خاطرات دفاع مقدس به خصوص دفاع رزمندگان زنجانی در استان کردستان و جنوب کشور است، زنجان برای من یادآور رشادت های شهدایی چون شهید "فتحی" و شهید "سلیمانی" است، افزود: من شور و شعور حسینی را در رزمندگان زنجانی دیدم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هم افرایی خوب مدیران استانی، افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا به مردم ولایی زنجان خدمت کنیم.

رادان با ارزیابی مثبت اقدامات و عملکرد انتظامی زنجان، تصریح کرد: پلیس زنجان در تمامی ماموریت ها در حوزه اجتماعی، انتظامی و اقدامات مقابله‌ای که به عهده داشته کارنامه خوبی از خود به جا گذاشته است.

کد خبر 6063557

دیگر خبرها

  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • یک کشته و شش مجروح در برخورد دو دستگاه سواری در قزوین
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • غافلگیری قاچاقچی موادمخدر در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک