Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-25@16:26:23 GMT

ماجرای گم شدن دانش آموزان در سد لتیان چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۱۶۲۱

ماجرای گم شدن دانش آموزان در سد لتیان چیست؟

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سیدحسن رضوی با بیان اینکه تعداد دانش آموزان ۹ نفر بوده و نه ۱۰ نفر، اظهار کرد: این دانش آموزان در سد لتیان گم نشده بودند، بلکه دانش آموزان مستقر در اردوگاهی بوده و در جزیره‌ای محصور شده بودند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان سوار بر یک قایق بادی بودند که قایق سوراخ شده و باعث شده دانش آموزان در جزیره‌ای وسط دریاچه محصور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه دانش‌آموزان در سلامت هستند و هلال احمر هم در همانجا مستقر است و هلی کوپتر برای نجات دانش آموزان اعزام شده است.

بر اساس این گزارش، ظهر امروز رئیس اورژانس تهران از مفقود شدن حدود ۱۰ دانش‌آموز در سد لتیان خبر داده و اعلام کرده بود: حوالی ساعت ۱۲ امروز احتمال غرق شدگی چند دانش‌آموز به سازمان اورژانس اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در انتهای اتوبان بابایی به سمت شرق، جاده پارچین، رودخانه خوجیر اعزام شدند.

در پی گزارش این حادثه، خروجی سد لتیان به گفته رئیس سد، کاهش یافته است. سلیمی - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر - نیز با تأیید پیدا شدن دانش آموزان مفقودی در سد لتیان، گفت: مأموران امداد و نجات در حال حاضر در حال تلاش برای نجات و رهاسازی و انتقال آن‌ها به مکان امن هستند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: سد لتیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد