Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل ایسکانیوز ، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیروز (شنبه) در اظهاراتی تهدیدآمیز مدعی شد: ارتش منتظر چراغ سبز من برای انجام عملیات نظامی در غزه است، عملیاتی که در صورت عدم پایبندی حماس به آتش‌بس (برای این جنبش) دردآور خواهد بود.

بر اساس گزارش وبگاه «قدس پرس»، «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی در واکنش به این اظهارات نتانیاهو اعلام کرد، آماده پاسخگویی به هر حمله رژیم صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخه نظامی جهاد اسلامی افزود: به هیأت مصری تأکید شد که تهدیدات نتانیاهو باعث نخواهد شد ما دست‌بسته بنشینیم.

دیروز نتانیاهو اعلام کرد، به شهادت رساندن «محمود احمد صبری الادهم» (28 ساله) از اعضای گردان های «القسام» شاخه نظامی حماس عمدی نبوده است و تا زمانی که حماس و گروه‌های فلسطینی در نوار غزه به آتش‌بس پایبند باشند، تل‌آویو نیز به آن پایبند است.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح پنجشنبه هفته گذشته به سمت یک نقطه‌ دیدبانی وابسته به نیروهای حماس در گذرگاه «بیت‌حانون» (ایزر) تیراندازی کردند. در پی این موضوع گردان‌های القسام از شهادت یکی از اعضایش به نام محمود ادهم خبر داد و اعلام کرد وی از یگان حفاظت مرزی بوده است (جزئیات بیشتر).

رهبران حماس در نشستی که با هیأت مصری در نوار غزه داشتند، تأکید کردند، «رژیم اشغالگر باید بداند که مقاومت در نوار غزه جز به شکست محاصره راضی نخواهد شد» .

پس از پایان جنگ 2014 علیه نوار غزه، میانجی‌گری مصر برای یک آتش‌بس پایدار در نوار غزه آغاز شد و این مذاکرات اگرچه با وقفه‌هایی همراه بود اما هنوز ادامه دارد.

156 / 156 حماس بنیامین نتانیاهو نوار غزه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حماس بنیامین نتانیاهو نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس، جریان حاکم بر نوار غزه است/ شکست در تحقق اهداف جنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق بریک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای در روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که اسراییل باید توقف جنگ را اعلام کند، چرا که در این جنگ شکست خورده است.

وی نتانیاهو، گانتس، گالانت و هرتصی هالوی را انسان‌های مسخره‌ای دانست که اسراییل را در معرض خطر قرار می‌دهند. وی ادامه داد: ما جنگ را باخته‌ایم، اما آنها این را نمی فهمند.

«اسراییل زیف» ژنرال ذخیره و رییس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی در گفت‌وگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تناقض بین اهداف جنگ در غزه و عدم دسترسی به این اهداف نتیجه تمام اقدامات ارتش‌ را از بین برده و به حماس قدرت ترمیم خود را داده است.

وی ادامه داد که نتیجه این شرایط این است که حماس بار دیگر ساختار خود را به دست آمده و کنترل اوضاع را در دست گرفته و کمک‌های انسانی در میان مردم توزیع می‌کند، این در حالی است که شهرک‌ها همچنان خالی از اسراییلی‌ها است.

بنا بر اعلام این افسر نظامی صهیونیست جنگ در غزه باید از ۳ ماه پیش متوقف می‌شد، چرا که ارتش هیچ هدف مشخصی ندارد و به همین علت نیروها از غزه بیرون کشیده شده‌اند، چون ادامه این روند باعث تلفات بیشتر می شود.

زیف تصریح کرد که حماس نه تنها از بین نرفته، بلکه تنها جریان حاکم بر نوار غزه است.

عوفر شیلح نماینده سابق پارلمان و تحلیلگر مسائل نظامی در آکادمی مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد که مهم‌ترین چیزی که نتانیاهو به دنبال آن است، بقای سیاسی او است و هر اندازه اوضاع کنونی طولانی‌تر شود، فرصت نخست‌وزیری او بیشتر خواهد بود.

کد خبر 6085000

دیگر خبرها

  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد
  • عملیات وعده صادق، بدون دخالت متحدان منطقه‌ای بود
  • عملیات وعده صادق ، بدون دخالت متحدان منطقه‌ای انجام شد
  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد
  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حماس، جریان حاکم بر نوار غزه است/ شکست در تحقق اهداف جنگ