Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- از بین سه بازیکن گرجستانی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر فقط یک دروازه‌بان تا پایان هفته به ایران بر می‌گردد. تاریخ انتشار: 18:23 - 23 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۱۸۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، دروازه‌بان گرجستانی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تا پایان هفته به ایران می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه‌بان گرجستانی امیدوار است در بازی‌های تورنمنت چهار جانبه شیراز شرکت کند، اما ویسی هنوز در این باره مطمئن نیست.

همچنین دو بازیکن گرجستانی دیگر تا دو هفته دیگر به شاهین ملحق می‌شوند و چون در مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند نیازی به شرکت در تمرینات بدنسازی ندارند.

تیم شاهین نفرات مورد نظر خود را جذب کرده و تنها یک جای خالی دارد. بنابراین عبدالله ویسی هنوز گزینه تازه‌ای برای مذاکره معرفی نکرده و شاید بخواهد یک جای خالی برای خود نگه دارد. به این ترتیب فهرست ۱۸ نفره بازیکنان شاهین برای ارائه به سازمان لیگ آماده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین بوشهر میزان ویسی گرجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف

به گزارش "ورزش سه"، ضعف گلزنی صنعت نفت آبادان و خلق موقعیت های ناچیز، یکی از مشکلات بزرگ این تیم ریشه دار در لیگ بیست و سوم بوده است. آبادانی ها در سه دیدار اخیر مقابل نساجی، گل گهر و ملوان فقط یک بار جشن شادی گل برپا کرده اند که آن تک گل هم حاصل اشتباه بزرگ علیرضا رضایی، دروازه بان نساجی بود که در مهار سانتر پنجاه متری ناموفق بود و توپ از بین پاهای او وارد دروازه شد.

یکی از دغدغه های فراز کمالوند که به تازگی هدایت صنعت نفت را به عهده گرفته، افت معنی دار مهره های تهاجمی تاثیرگذار این تیم است که راه گشودن دروازه حریف را گم کرده اند.

طالب ریکانی، هافبک تهاجمی باسابقه نفتی ها، لیگ را بسیار خوب شروع کرد و در هفته دوم مقابل فولاد، روی هر دو گل تیمش نقش داشت تا صنعت نفت اولین پیروزی را در لیگ جشن بگیرد. صنعت نفت اگرچه در 3 بازی پیاپی مقابل نساجی، سپاهان و ملوان فقط یک امتیاز گرفت اما ریکانی در هر سه بازی موفق به گلزنی شد تا در پایان هفته ششم، با 4 گل زده و 1 پاس گل، یکی از موثرترین عناصر هجومی لیگ باشد.

اما گلی که در دقیقه 32 از روی نقطه پنالتی به ملوان به ثمر رسید، آخرین گل کاپیتان نفتی ها در لیگ بود و اگر گل او به استقلال ملاثانی در جام حذفی را نادیده بگیریم، در واقع این هافبک خلاق و شوتزن از 27 مهر 1402 دیگر موفق به گلزنی نشد.

این اتفاق به نوعی دیگر برای علی یوسف هم رخ داده است. این مهاجم عراق که در آغاز فصل از الزورا به آبادان آمد، در 10 بازی ابتدایی لیگ عملکرد قابل قبولی داشت و اتفاقا آخرین پیروزی نفت در لیگ با درخشش او مقابل مس رفسنجان به دست آمد. علی یوسف در پایان هفته دهم با 3 گل و 2 پاس گل، جایگاه خوبی در میان موثرترین مهره های تهاجمی لیگ داشت اما او هم به سرنوشت طالب دچار شد و از 3 آذر 1402 دیگر هیچ نقشی در گلزنی یا گلسازی صنعت نفت نداشته است.

صنعت نفت اگر می خواهد سال آینده هم در لیگ برتر باشد، به شدت نیاز دارد پای مهاجمان تاثیرگذارش بار دیگر به گلزنی باز شود.

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • دروازه بان ايرانى بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • اتفاق عجیب برای تارا و شاهین/ قیمت این دو خودرو در بازار ترکید!
  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • فیلم/ فرصت سوزی قایدی مقابل دروازه خالی ترکمنستان
  • دروازه خالی عجیبی که مهدی قایدی بیرون زد! +ویدئو
  • موقعیت دروازه خالی برای ایران که مهدی قائدی به طرز عجیبی آن را از دست داد / فیلم