Web Analytics Made Easy - Statcounter

   .استاندار اردبیل گفت:انتقال آب گورگور به مرکز شهر برای استفاده شرب شهروندان باید مطالعه شود     به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، اکبر بهنام‌جو در بازدید از شرکت آب و فاضلاب شهری اردبیل با اشاره به اینکه ۲۰ درصد آب شرب در استان اردبیل هدر می‌رود، افزود: مردم باید با فرهنگسازی چگونه مصرف کردن آب، آینده فرزندان خود را تضمین کنند تا در آینده مشکلات در این بخش کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بهنامجو ادامه داد: امروزه بحث تامین آب شرب سالم یکی از دغدغه‌های بزرگ دولت است و باید با برنامه ریزی صحیح و مدیریت مناسب به سمت کاهش مصرف حرکت کنیم.     وی با بیان اینکه سالانه 15 هزار به تعداد مشترکین آب اضافه می‌شود، گفت: با افزایش جمعیت شهری و کاهش منابع آبی تنها راه چاره مدیریت آب، بهینه مصرف کردن و فرهنگسازی این موضوع است.     بهنام‌جو با اشاره به توسعه شبکه فاضلاب شهری ادامه داد: با توجه به افزایش متقاضیان در سطح شهر باید انجام این پروژه با جدیت و سرعت عمل بالا انجام گیرد و در کنار فاضلاب، انجام پروژه تصفیه‌خانه در اردبیل با جدیت و حساسیت بیشتر ضرورت دارد و نیز تصفیه‌خانه پارس‌آباد نیز با 32 میلیارد تومان اعتبار لازم تکمیل می‌شود.   استاندار اردبیل جمعیت فعلی شهر اردبیل را بیش از 600 هزار نفر برشمرد و ادامه داد: در آینده اردبیل با افزایش جمعیت روبه‌رو می‌شود و مسئولان باید به فکر فاضلاب، تصفیه خانه و تامین آب شرب سالم مورد نیاز باشند     وی یادآور شد: انتقال آب گورگور به مرکز شهر برای استفاده شرب شهروندان باید مطالعه شود و در مرکز شهر با تعبیه شیرهای برداشت می‌توان به مدیریت مصرف کمک کرد. 
وی ادغام دو شرکت آب فاضلاب شهری و روستایی را منطقی دانست و تصریح کرد: پرسنل این دو شرکت مرتبط تخصصی بوده و با تعیین و تکلیف اموال مازاد شرکت‌ها برخی پروژه‌ها تامین اعتبار می‌شوند. 
 
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان اردبیل افزایش جمعیت شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی آب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد از ۷۰۰ تن زباله تولیدی در قم قابلیت دفن مستقیم ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد شفیعی، ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مصالح ساختمانی یکی از بالاترین حجم پسماندهای تولیدی در استان قم است که برای بازیافت آن نیازمند ورود سرمایه گذاران به منظور جلوگیری از انباشت هستیم.

معاون سازمان محیط زیست استان قم گفت: در سالهای اخیر بالغ بر ۲۰ میلیون تن پسماند ساختمانی در استان قم انباشت شده که برای آینده محیط زیست استان نگران کننده است.

وی با بیان اینکه فاضلاب شهری و صنعتی از جمله عوامل مهم در ایجاد آلودگی خاک است افزود: در حال حاضر وضعیت فاضلاب شهری و صنعتی در قم مناسب نیست که این بخش در کنار سموم نباتی و کودهای شیمیایی از جمله چالش های آلودگی محیط زیست در استان است.

شفیعی گفت: بالغ بر ۵۰ درصد از ۷۰۰ تن زباله تولیدی در شهر قم قابلیت دفن مستقیم ندارند که بخش عمده آن مواد پلاستیکی و پلیمری است که آسیب های برای محیط زیست و خاک به همراه دارند.

وی با بیان اینکه فقط ۱۰ درصد از پلاستیک تولیدی در قم بازیافت می شود افزود: ظرفیت بازیافت این مواد بیش از میزان فعلی است.

کد خبر 6083635

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد از ۷۰۰ تن زباله تولیدی در قم قابلیت دفن مستقیم ندارند
  • شرکت ۱۴۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی اردبیل
  • غذاهای دریایی خطر قرارگیری در معرض مواد شیمیایی را افزایش می دهند
  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • مصرف ۲۰ هزار تن گندم ماهیانه در اردبیل
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی