Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین سرهنگ رضا گودرزی با بیان اینکه ضروت دارد تا در این ایام افزایش کنترل ها را  نسبت به سایر ایام سال داشته باشیم، افزود:کنترل نامحسوس باعث کاهش تخلفات حادثه ساز می شود  چرا که بیشتر این تخلفات حادثه ساز منجر به تصادفات جاده ای می شود.وی ادامه داد چنانچه راننده ای دو تخلف حادثه ساز مرتکب شود خودروی او به مدت 72 ساعت در پارکینگ متوقف خواهد شد و مبالغ جرایم حادثه ساز نسبت به سایر تخلفات به مراتب بیشتر است و باعث می شود تا حدودی نتیجه بازدارندگی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه جاده چالوس به عنوان یکی از مناطق گردشگری ایران همواره از حجم تردد بالایی برخوردار است گفت:باید تمهیدات ویژه ای برای کنترل این محور داشته باشیم و در این راستا استفاده از موتور سیکلت های سنگین پلیس برای ایام پیک ترافیک در جاده چالوس در دستور کار ما قرار دارد.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه استفاده از پهباد برای کنترل ترافیک برای اولین بار در کشور در استان البرز به عنوان پایلوت مورد استفاده قرار خواهد گرفت،اظهار کرد: با تحویل این پهبادها که بعضا بدون سرنشین و با کنترل از راه دور کار می کنند ،محورهای ترافیکی کنترل می شوند و در صورت بروز تصادف مراتب سریعا به مرکز گزارش می شود.

وی ادامه داد: بعضی از این پهبادها دارای دو سرنشین بوده که خلبان در جلو و کارشناس راهور در کابین عقب می نشیند و موارد را کنترل و گزارش می کند و در صورت وقوع سانحه با قابلیت  فرود و پرواز در یک منطقه 3 الی 4 متری سریعا در صحنه حاضرخواهند شد.

رئیس پلیس راه استان خاطرنشان کرد: این پهبادها با حضور سردار هادیانفر،فرماندهی محترم پلیس راهور ناجا رونمایی شده اما تحویل آنها به استان البرز به عنوان پایلوت در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد.

  سرهنگ گودرزی به کاهش تصادفات در جاده چالوس اشاره و خاطرنشان کرد: با اقداماتی که سال گذشته انجام شد میزان تصادفات جاده ای در محور کرج چالوس 25 درصد کاهش داشته که نتیجه خوبی است اما تا نتیجه مطلوب فاصله زیادی داریم.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پلیس راه استان ترافیک رئیس پلیس راه استان کنترل ترافیک گردشگری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور

به گزارش جام جم آنلاین، پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه‌ای از محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت تا شنبه ۰۸ اردیبهشت ماه در جاده‌های کشور خبر داد.

محدودیت تردد موتورسیکلت

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز چهارشنبه تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ الی ساعت ۰۶۰۰ روز شنبه تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت محور کرج – چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.

روز جمعه تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در به شرح ذیل اعلام می‌شود:

- از ساعت ۱۴۰۰ آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

- از ساعت ۱۵۰۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل.

- از ساعت ۱۷۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب)

- از ساعت ۲۴۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

- تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد می‌باشد.

تبصره: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز چهارشنبه تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و همچنین از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از محور هراز ممنوع است.

ج- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان می‌باشد. در سایت www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است.

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور است.

در سایت www.۱۴۱.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد